ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی و با حضور60 نوازنده برجسته کشور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در ساری به اجرای برنامه می‌پردازد.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۹۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی اظهار داشت: ارکستر ملی ایران با همکاری مشترک بنیاد رودکی، انجمن موسیقی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اجرا خواهد کرد.

وی افزود: ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی و با حضور60 نوازنده برجسته کشور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در ساری به اجرای برنامه می‌پردازد.

جاودانی با اشاره به اهمیت چنین رویدادی برای بالا بردن سطح علاقه موسیقیایی مخاطبان و دانش اهالی موسیقی، گفت: حضور ارکستر ملی در مازندران سبب ارتقای سطح فرهنگ موسیقی در استان  می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به پویایی و شروع دوباره ارکسترهای ملی و سمفونیک در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: جان گرفتن این ارکسترها پس از سال‌ها بی توجهی ره آورد ارزنده ای برای جریان فاخر موسیقی در کشور به همراه خواهد داشت.

وی از تدبیر وزیر ارشاد و بنیاد رودکی برای نواخته شدن سازهای ارکسترملی ایران در استان‌ها قدردانی کرد و گفت: این رویکرد موجب توسعه فعالیت‌های هنری و ایجاد فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی در استان‌ها می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها