خبرهای داغ:
سلطانی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، خواستار همکاری و هماهنگی و تعامل اعضای کمیسیون و هیأت امنای مناطق و نواحی صنعتی شهرستان برای تهیه بانک اطلاعاتی انبارهای شهرستان و همچنین تشکیل گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا توسط دستگاه های مسوول در شهرستان شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با حضور اعضاء به ریاست محمود سلطانی معاون فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در این جلسه ضمن اشاره به سالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در دوازدهم تیر ماه سال۱۳۸۱ پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: پدیده قاچاق کالا آثار مخربی بر اقتصاد کشور دارد و بر همین اساس مقام معظم رهبری با لحاظ کردن اهمیت مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولید ملی و مقاوم سازی اقتصاد ملی و تکیه بر تولید داخلی سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند.

محمود سلطانی در ادامه با بیان این که بیشترین آسیب به تولید ملی و اقتصاد کشور از ناحیه قاچاق کالا وارد می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موقعیت استان بعنوان چهار راه ارتباطی در مسیر ترانزیت شمال به جنوب و شرق به غرب کشور و قرار گرفتن شهرستان برخوار در این مسیر و همچنین وجود مناطق صنعتی و کارگاهی با واحدهای صنعتی متوسط و کوچک و انبارها و سوله های متعدد، زمینه سوء استفاده از برخی اماکن در شهرستان در فرایند قاچاق متصور است.

وی مقابله با ورود و عرضه کالای قاچاق را کمک به صنعت، اقتصاد و اشتغال در شهرستان عنوان کرد و خواستار همکاری و هماهنگی و تعامل اعضای کمیسیون و هیأت امنای مناطق و نواحی صنعتی شهرستان برای تهیه بانک اطلاعاتی انبارهای شهرستان و همچنین تشکیل گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا توسط دستگاه های مسوول در شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها