خبرهای داغ:
بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان برخوار، موفق به انهدام باند فروش و توزیع مواد مخدر صنعتی و شیمیایی و دستگیری یک فرد حامل سلاح سرد چاقو در دولت آباد شدند.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ طبق اعلام معاونت عملیات حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام، طی گزارش های مردمی و بنا بر اطلاعات داده شده و به واسطه تلاش های شبانه روزی و بی وقفه نیروهای عملیات حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برخوار، با دستور و هماهنگی مقام قضایی، نیروهای عملیاتی با تعامل عوامل انتظامی طی دو مرحله توانستند به دو مخفیگاه فروش و توزیع مواد مخدر وارد شده و طی دو عملیات این باند فروش و توزیع را منهدم کنند.

طی این عملیات تعدادی ابزار سلاح سرد از قبیل قمه و چاقو و مقدار قابل توجهی از انواع مواد مخدر شیمیایی و صنعتی تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد.
تمامی افراد دستگیر شده از افراد حرفه ای و سابقه دار بودند.

همچنین شب گذشته گشت های عملیاتی که به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهر رفته بودند با چندین راکب موتور سیکلت که مجهز به حمل سلاح سرد (قمه) بوده و در شهر اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد جنجال و هیاهو کرده بودند، برخورد کردند.

این افراد بلافاصله بعد از برخورد با نیروهای عملیاتی بسیج، متواری شدند و نیروهای بسیجی موفق شدند یک نفر از آن ها که مجهز به حمل سلاح سرد چاقو و در حالت مستی و عدم تعادل روانی بوده را متوقف و تحویل مراجع انتظامی و قضایی کنند.
پس از متواری شدن اخلالگران و حضور پر رنگ و اقتدار پنج اکیپ از عوامل عملیات بسیج، نظم و آرامش کامل در سطح شهر برقرار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها