مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۸۸۸۳۸۰۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمودی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در استان بیش از ۱۵ هزار نفر بیمه قالی بافی، ۶ هزار و ۸۰۰ بیمه اختیاری، ۲۳ هزار راننده، ۸ هزار و۴۰ حرفه و مشاغل آزاد، ۲۲ هزار ۶۵۱ نفر کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
 
وی با اشاره به بخشودگی جرائم مشتریان خوش‌ حساب عنوان کرد: هر واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی که به دلایل حوادث غیر مترقبه، تحریم‌ها دچار خسارت شده‌اند می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: طرح بخشودگی در دو فاز انجام گرفت که در فاز نخست ۱۹۰ کارگاه درخواست استفاده از طرح را داده‌اند که از این تعداد ۱۴۰ مورد تایید شد و در فاز دوم ۵۳۳ کارگاه درخواست بخشودگی ارائه کرده اند که با درخواست ۴۷۹ مورد موافقت شده است.
 
 مدیر کل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه برخی مسئولین بیمه بیکاری را جایگزین تولید و اشتغال کرده‌اند عنوان داشت: در سال ۹۴ بیش از ۴۰ درصد افزایش و در سال ۹۵ ۳۹ درصد افزایش بیمه بیکاری را شاهد بوده‌ایم.
 
محمودی با اشاره به اینکه رتبه دوم کشور در نرخ بیکاری را دارا هستیم افزود: پرداخت بیمه بیکاری ضایع کردن اقتصاد استان را در پی دارد.
 
ارسال نظرات