خبرهای داغ:
سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت تا شنبه، 24 تیر ماه سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۹۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت در سطح مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری و  صدا و سیمای جمهوری اسلامی تا شنبه، 24 تیر ماه سال جاری تمدید شد.
خبرنگاران حوزه‌ی ایثار و شهادت که طی سال 95 در رسانه‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، رادیو و تلویزیون فعال بودند می‌توانند آثار خبری، گزارش و گفتگوی خود را به جشنواره ارسال نمایند.
همچنین خبرنگاران می‌توانند آثار مقاله و عکس که در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، فیلم در خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و تلویزیون و چند رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری؛ انتشار یافته‌اند را به جشنواره یاد شده ارسال کنند.
خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت کننده در جشنواره فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های گستره‌ی استانی یا سراسری، در 2 بخش از 7 بخش خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، عکس، فیلم و چند رسانه‌ای شرکت کنند و برای هر بخش فقط 2 اثر از آثار خود را ارسال نمایند، لذا در مجموع 4 اثر که احتمال بیشتری برای کسب امتیاز دارد، ارسال نمایند.
شرکت‌کنندگان در این جشنواره فقط تا شنبه 24 تیر ماه سال جاری فرصت دارند از طریق آدرس jashnvareh.hayat.ir  آثار خود را ارسال نمایند.

1001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها