طرح نشاط معنوی در 135 بقعه متبرکه سطح استان اجرایی می‌شود و این طرح به مدت 6 هفته و تا ۲۶ مردادماه امسال ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۹۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه مازندران آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح در 135 بقعه متبرکه سطح استان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح به مدت 6 هفته و تا ۲۶ مردادماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  مازندران با بیان اینکه 65 بقعه متبرکه استان میزبان طرح یک روزه نشاط معنوی هستند، گفت: در زمینه اجرای این طرح، 85 مبلغ بومی، 20 مبلغ روحانی مستقر و 15 مبلغ اعزامی از قم داریم.

این مسؤول بیان کرد: این افراد برنامه‌های زیرپوشش طرح اعم از مهارتی، ورزشی، قرآن، اردویی، آموزشی و مشاوره را اجرایی می‌کنند.

علیزاده هدف از اجرای طرح را تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام دانست.

وی افزود: بیش از 6 هزار و 100 نفر در این طرح  ثبت‌نام کردند که 2 هزار و 600 نفر برادر و 3 هزار و 500 نفر خواهر هستند که از این تعداد 3 هزار و 800 نفر در رده سنی ابتدایی و 2 هزار و 300 نفر در رده سنی متوسطه هستند.

به گفته مدیرکل اوقاف مازندران مهلت ثبت‌نام در این طرح که از قبل آغاز شده  تا ۱۵ تیرماه بوده و تمامی کلاس‌ها و اردوهای این طرح رایگان بوده و امید است با  بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی مبلغان بومی و اعزامی شاهد برگزاری کلاس‌های مذهبی، قرآنی و تفریحی جذابی در جوار اماکن متبرکه برای نوجوانان و نسل نو باشیم.

به گزارش فارس، طرح تابستانی نشاط معنوی برای ششمین سال متوالی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال آحاد خانواده‌های شریف و متدین استان قرار گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها