برگزاری نهضت روشنگری در شهرستان سوادکوه شمالی:
در حال حاضردر کشور ما جنگ نظامیِ سنّتی و متعارف مطرح نیست اما جهاد باقی است و دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۷۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی صبح امروز همایش نهضت روشنگری در شهرستان سوادکوه شمالی در حسینیه سرچاک شهر شیرگاه برگزار گردید.

در این همایش سرهنگ محمد رضایی با تبیین وضع موجود کشور، به دسیسه های دشمن علیه این کشور اشاره نمود و اظهار داشت:  امروز در کشور ما شرایط حساسی حاکم است، در حال حاضردر کشور ما جنگ نظامیِ سنّتی و متعارف مطرح نیست اما جهاد باقی است و دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام استفاده خواهد کرد. جانشین فرمانده سپاه مازندران در ادامه تأکید کرد: اگر می خواهیم با دسیسه ها و ترفند های دشمن بدخواه  مقابله کنیم و یا اگر می خواهیم جامعه ى سعاتمند داشته باشیم باید امروز دقت کنیم برنامه های نو و جذاب در پایگاه ها داشته باشیم.

وی از وضع موجود در پایگاه های شهرستان ابراز رضایت نمود و افزود: وضعیت پایگاه های  سوادکوه شمالی در استان مطلوب است  و باید به این فعاليت ها ادامه داد و لحظه ای توقف جایز نیست.

در ابتدای این دیدار نیز سرگرد پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد برنامه های ناحیه سوادکوه شمالی  و اقدامات آتی آن در ستال 96 را تشریح نمودند.

همایش نهضت روشنگری در شهرستان سوادکوه شمالی در حسینیه سرچاک شهر شیرگاه با حضور خواهران حوزه حضرت فاطمه(س) بامحوریت  نهضت روشنگری و توجیه تقویم اجرایی سال با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه مازندران سرهنگ رضایی و با حضور فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی جناب سرگرد موسوی نژاد و فرماندهان پایگاه و اعضای شورا و مربیان صالحین برگزار گردید.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها