مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت:
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از مشارکت 150دانش آموز در اجرای طرح هجرت در شهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۷۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایوان، اظهار کرد:ایران اسلامی در شرایط کنونی نیازمند حضور و تلاش جوانان مؤمن و متعهد برای شکوفایی اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

فولادی گفت:تفکر بسیجی و ولایت پذیری ایجاب می کند که برای حل محرومیت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شود.

وی افزود: طرح هجرت بسیج دانش ,آموزی بر مبنای رهنمود تعالی بخش مقام معظم رهبری و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و مهارت افزایی دانش آموزان شکل گرفته و تاکنون نتایجی پرباری به همراه داشته است.

سرهنگ فولادی هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری دانست و بیان داشت: این طرح در قالب کار بهسازی، رنگ آمیزی، زیباسازی و ... مدارس از سوی بسیجیان دانش آموز اجرا می شود.

به گفته وی، این طرح در واقع پاسخ به توانمندی جوانان است که با اعتماد به آنها و تعمیق روحیه خودباوری زمینه مشارکت آنان برای عمران و آبادانی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: طرح هجرت در شهرستان ایوان با حضور بیش از 150دانش آموز در قالب اردو های 10 روزه از بیست م تیرماه آغاز خواهد شد.

سرهنگ فولادی در پایان بیان داشت: با اجرای این طرح در سطح شهرستان خدمات خوبی در زمینه زیباسازی مدارس انجام می شود و دانش آموزان یاوران خوبی برای عمران محیط تحصیلی خواهند بود.

ارسال نظرات