علی پور میرزایی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی اظهار داشت: جمعی از دانشجویان جهادگر استان به نمایندگی از گروه های جهادی دانشجویی استان در جشنواره ملی جهادگران که روزهای پنج شنبه و جمعه در سالن بصیرت مجتمع 13 آبان تهران برگزار شد حضور یافتند.
کد خبر: ۸۸۸۳۷۵۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد؛ علی پور میرزایی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی اظهار داشت: جمعی از دانشجویان جهادگر استان به نمایندگی از گروه های جهادی دانشجویی استان در جشنواره ملی جهادگران که روزهای پنج شنبه و جمعه در سالن بصیرت مجتمع 13 آبان تهران برگزار شد حضور یافتند.

وی افزود در این برنامه دو روزه حاضرین در قالب نشست ها وکارگاه هایی  با فعالیت های مختلف معاونت جهاد سازندگی بسیج و هسته های توانمند سازی حرکت های جهادی آشنا شدند و پیرامون موضوعات و مسائل مختلف مرتبط با اردو های جهادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پورمیرزایی ادامه اداد: برگزاری جلسات کارگروه های تخصصی با سه محوریت اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی و درمانی و تقدیر از برترین های جهادی  در عرصه های گوناگون از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی بیان داشت: در این جشنواره گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در بخش کارآفرینی موفق به کسب رتبه برتر شد و از  خانم مهدیان، مجری طرح به نمایندگی از گروه جهادی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در تابستان جاری پیش از۳۰ گروه از دانشجویان بسیجی جهادگر در قالب اردو های جهادی در مناطق محروم استان و برخی مناطق مناطق محروم و کمتر توسعه یافتر خارج استان به ارائه خدمات متنوع فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی و درمانی خواهند پرداخت.

علاقه مندان جهت ثبتنام و همکاری در برنامه های جهادی و سازندگی و آگاهی از برنامه های اردوهای جهادی بسیج دانشجویی می توانند به پایگاه اطلاع رسانی قرارگراه جهادی شهید محمد حسین محمدخانی به نشانی  http://q-hajammar.ir و یا کانال تلگرامی این مجموعه با ادرس  https://telegram.me/Q_Hajammar مراجعه کنند.

photo_2017-07-09_09-28-53.jpg

photo_2017-07-09_09-28-37.jpg

photo_2017-07-09_09-28-26.jpg
ارسال نظرات