خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه در بیان انگیزه های هجمه های آمریکا و برخی تجدیدنظرطلبان به سپاه پاسداران گفت: هرکس و هر مجموعه ای خوب کار می‌کند و در خدمت انقلاب قرار دارد، مورد هجمه است و نشانه موفقیت و حقّانیت سپاه همین است که مورد حمله و بی مهری قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۸۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
هجمه‌ها به سپاه نشانه حقّانیت و موفقیت این نهاد در خدمت به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین در گردهمایی سیاسی تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان که با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان این تیپ در حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، در بیان دستاوردهای چهار دهه نظام اسلامی اظهار داشت: هر چهار موضوع شعار انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه استقلال در مقابل استعمار است و آزادی در برابر استبداد وخفقان، افزود: مخالفین هم به جمهوریت نظام اسلامی اعتراف کرده‌اند و اسلامی بودن نظام نیز ثابت است اگر چه در برخی عوامل اجرایی و سبک زندگی مردم و مسئولان ایراداتی باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه بایداز شعارها عبور کنیم و به عمل برسیم؛ به تبیین شاخصه‌ها و الزامات موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی در ابعاد مختلف پرداخت.

وی تأکید کرد: تنها راه موفقیت نظام اسلامی، سلامت و اقتدار رهبری نیست چراکه در زمان حکومت پیامبر اکرم(ص)و امیرالمؤمنین(ع) نیز سرچشمه حکومت معصوم بود اما مشکلات حکومت در آن زمان حتی بیش از الان بود.

حسینی‌یمین افزود: سلامت و همراهی سه ضلع رهبری، مسئولان و مردم، لازمه تحقق اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی است و مادامی که این امر محقق نشود نمی توان انتظار پیشرفت و تحقق عدالت اجتماعی درکشور را داشت.

وی در بیان حدود و اختیارات مقام رهبری در قانون اساسی و نظام اسلامی گفت: طبق اصل110 قانون اساسی، مسئولیت و اختیار مقام رهبری، تعیین سیاست‌های کلی نظام و ارشاد و هدایت نهادهای اجرایی و نظارت بر امور کشور است و مسئله مدیریت انقلاب با مدیریت اجرایی کشور متفاوت است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: باید حیطه وظایف و اختیارات قانونی رهبر انقلاب را برای مردم تشریح کرد تا افکار عمومی نسبت به تبلیغات مسموم دشمنان نسبت به مقام رهبری آگاه باشد.

وی در بیان انگیزه های هجمه های آمریکا و برخی تجدیدنظرطلبان به سپاه پاسداران گفت: هرکس و هر مجموعه ای خوب کار می‌کند و در خدمت انقلاب قرار دارد، مورد هجمه است و نشانه موفقیت و حقّانیت سپاه همین است که مورد حمله و بی مهری قرار می گیرد.

حسینی‌یمین با بیان اینکه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، تخلفات زیادی بوده است، بیان داشت: تقلب نه، تخلف آری و این تخلفات باید به طور جدی پیگیری شود تا اعتماد مردم سلب نشود و این تخلفات نیز دیگر تکرار نشود.

وی درزمینه وظیفه اصلی جریان انقلابی در شرایط فعلی کشور و منطقه گفت: جریان انقلابی باید یک بازتعریفی از خود داشته باشد و طیف های گوناگون را با گفتمان و تفکر انقلابی آشنا کند.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: تعویض ادبیات یکی از تاکتیک های جذب و نگهداری مردم است؛ ادبیات هزینه سازش در برابر چالش، از جمله ادبیات معقول رهبر انقلاب در راستای انقلابی‌گری جامعه است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و «آتش به اختیار» افزود: «آتش به اختیار» یعنی وضعیت اضطراری است؛ باید جلو بیاییم و هرکدام هرطور می توانیم کار کنیم.

حسینی‌یمین همچنین با اشاره به نقش مردم و مسئولان در شکل‌گیری فساد در جامعه اظهار داشت: در این موضوع و در مشکلات در حکومت دینی، هم دنیاگرایی مردم و هم اشرافی گری مسئولان و شیوه قانون‌گذاری آنها در ترویج این فسادها مؤثر بوده است.

هجمه‌ها به سپاه نشانه حقّانیت و موفقیت این نهاد در خدمت به انقلاب است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات