خبرهای داغ:
صبح دیروز، کارکنان رسمی و وظیفه سپاه ناحیه خمینی شهر در کلاس اخلاق که در نمازخانه ستاد این ناحیه برگزار شد از محضر استاد حوزه و دانشگاه استفاده کردند.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۷۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این مراسم که محوریت آن نصایح و مواعظی در راستای تعالی و به کمال رسیدن روح انسان بود، حاضرین در جلسه از محضر استاد عبدالکریم کشکولی؛ مدیر دانشگاه علوم قرآن و حدیث و مدیر حوزه علمیه اباصالح اصفهاناستفاده نمودند.

کشکولی در این جلسه گفت: در نصایح پیامبر به ابوذر این جمله مشاهده می شود که اگر می خواهی ترقی کنی، بدان یک عمر بیشتر نداری و باید نهایت استفاده را از آن بکنی تا به کمال برسی.

وی افزود : سه نوع بهشت داریم؛ جنات تجری...، جنات عدن و جنتی که جنتی همان بهشت وصال که بالاترین مرتبه بهشت است، می باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیه شریفه ان الله اشتری من المومنین... عنوان کرد: مال و جان را خداوند عطا کرده و خودش هم خریداری می کند و اگر مومن 10 خصوصیت این آیه را داشته باشد خدا خریدارش می شود.

همچنین عبدالکریم کشکولی در پایان با اشاره به اهمیت کار آمران به معروف و ناهیان از منکر و اینکه هر جامعه ای هم معروف دارد و هم منکر، امر و نهی جامعه اسلامی ما را برای معروفات و منکراتی دانست که خدا و پیامبر خوب و بد دانسته اند و از این امر به عنوان افتخارات جامعه اسلامی یاد کرد که باید بدان احترام گذاشت.

گفتنی است پس از این جلسه، برنامه کارگاه تجربه نگاری ویژه پایوران این ناحیه مقاومت بسیج اجرا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها