خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مسجدسلیمان از بازسازی مساجد روستاهای محروم این شهرستان از سوی بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۶۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

سید عبدالمطلب رحیمی‌حسینی   اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی مسجدسلیمان محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان است که اقدامات مختلفی در این زمینه انجام داد.

وی بازسازی مساجد در مناطق محروم و روستاها را یکی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی مسجدسلیمان اعلام کرد و افزود: هم اکنون این کار در چند نقطه در حال اجرا است.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان در همین ارتباط توضیح داد: هم اکنون کار ساخت یک باب مسجد در روستای چشمه زالوک این شهرستان در حال انجام است که به زودی پایان می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت مسجد چشمه زالوک مسجدسلیمان تا کنون 400 میلیون ریال هزینه شده است که ساخت آن مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

رحیمی‌حسینی در ادامه از ترمیم و تعمیر خانه‌های محرومان در سطح شهرستان مسجدسلیمان خبرداد و خاطرنشان کرد: این کار نیز توسط بسیج سازندگی انجام شد و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و بازسازی خانه‌های برخی از محرومان در اواخر سال 1395 آغاز شد، بیان کرد: این خانه‌ها متعلق به افراد مستضعف تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان با بیان اینکه خانه‌های محرومان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، تصریح کرد: 4 واحد از این خانه‌ها در چند روز آینده به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد که یکی از آنها در روستای زمان‌آباد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها