دومین همایش رزمندگان تبلیغات دفاع مقدس تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۵۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش رزمندگان تبلیغات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری و تیپ 91 بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف با زیارت امامزاده شاهرضا و تجدید عهد و پیمان با آرمانهای شهدا در جوار تربت مطهر سردار شهید حاج ابراهیم همت آغاز شد و با برنامه های متنوع در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا ادامه یافت.

بعد از تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی با حضور رزم نوازان ارتش قهرمان، عباس پیکار، مسئول تبلیغات لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس با خیرمقدم به حضار گفت: تبلیغات همه تلاش خود را برای بازخوانی خوبیها و رزمندگان بکار می‌برد‌.

وی عنوان کرد : اصلی ترین عامل در جنگ‌ها عملیات روانی است و تبلیغات عهده دار این مهم بود است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان این که تبلیغات بازوی قوی و مشاور امین فرماندهان در دوران دفاع مقدس است عنوان داشت: امروز ما از عملکرد خود در دوران دفاع مقدس پشیمان نیستیم بلکه تمام قد به رسالت تبلیغاتی خود ادامه خواهیم داد.

پیکار تصریح کرد : باید پاسخگوی شبهات مطرح شده در دوران دفاع مقدس هستیم و باید شبهات نسل جوان را پاسخ گوییم.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در ۸ سال جنگ تحمیلی ۱۷۲ هزار شهید و ۴۲ هزار اسیر جنگی داشته ایم اظهار کرد: وضعیت امروز ما سنگین تر از گذشته است و باید بتوانیم با تمام تلاش راه شهدا را ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم پس از خاطره گویی یکی از رزمندگان تبلیغات دوران دفاع مقدس، سردار غلامعلی حیدری، از فرماندهان سرافراز سپاه اسلام و جانشین فعلی پدافند غیرعامل کشور، به ایراد سخن پرداخت و گفت: تبلیغات در دفاع مقدس نقش تاثیر گذاری داشت.

سردار حیدری، خاطرنشان کرد: امروز هم استکبار جهانی از طریق جنگ نرم و با ابزار رسانه ای مانند 200شبکه ماهواره‌ای و کانال‌های اجتماعی و سایبری شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

وی، با اشاره به حوزه های تمرکز استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، گفت: اعتقادات اسلامی، بحث هسته ای، نانو، آی تی، هوافضا،موشکی و بیولوژیک از مهمترین حوزه‌های تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی است که میدانند پیشرفت عمده ای داریم.

پخش کلیپ و نماهنگ، اجرای سرود، جمع آوری آثار رزمندگان و پیشکسوتان حاضر در همایش و اسکن تصاویر باقی مانده از دوران دفاع مقدس برای استفاده در مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های این همایش یک روزه بود که با حضور یادگاران و فرماندهان سالهای ایثار و حماسه برگزار شد.

گفتنی است: سردار محمدعلی آسودی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامعلی حیدری، جانشین پدافند غیرعامل کشور نیز از مهمانان ویژه این همایش بودند.

شایان ذکر است: اولین همایش رزمندگان تبلیغات دفاع مقدس تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف، سال 93به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه سیاسرد بروجن برگزار و سردار زاهدی، فرمانده تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس سخنرانی کرد.


 
ارسال نظرات