جشنواره ورزشی "محله قهرمان" در جنوب تهران کلید خورد

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از آغاز مجموعه مسابقات ورزشی «محله قهرمان» در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و شناسایی استعدادهای ورزشی محلات خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۲۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: طرح "محله قهرمان" در قالب مجموعه مسابقات ورزشی محله های 20 گانه از سوی مدیریت شهری منطقه 20 آغاز شده است و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

مسلمی مهمترین هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان برشمرد و افزود: این مسابقات به صورت انفرادی و تیمی در رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال دستی، لی لی ، ایروبیک ، طناب کشی ، داژبال ، بولینگ ، طناب زنی ، مچ اندازی ، فریزبی ، شطرنج و بهکاپ اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ترغیب هر چه بیشتر شهروندان به ورزش های بومی و محلی از دیگر پیامدهای این طرح است، گفت: با برگزاری این طرح، استعدادهای ورزشی محله ها نیز شناسایی می شوند و زمینه معرفی افرد مستعد برای قهرمان پروری به خوبی فراهم است.

معاون شهردار منطقه 20 یادآور شد: شهروندان علاقه مند برای مشارکت و بهره مندی از این طرح تفریحی، فرهنگی می توانند به سراهای محله محل زندگی خود مراجعه کنند.

ارسال نظرات