سپاه ناحیه فیروزکوه در بیانیه ای امضای سند 2030 را محکوم کرد

خبرگزاری بسیج: کارگروه تربیتی تعلیم و تربیت شهرستان فیروزکوه با صدور بیانیه ای امضای سند 2030 را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۲۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی ناحیه فیروزکوه کارگروه تربیتی تعلیم و تربیت شهرستان  فیروزکوه با انتشار بیانیه ای امضای  سند2030 را  محکوم و خواستار لغو این سند شد. در این بیانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری آمده است:

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب: "این سند ۲۰۳۰ و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آن‌ها شود و امضای این سند و اجرای بی‌سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست، در این کشور مبنا اسلام و قرآن است، در نظام جمهوری اسلامی پذیرش چنین سندی، معنا ندارد".

 زمانی که بحث کدخدایی در دنیا مطرح شد باید الزامات آن هم توسط مهره ها و سازمان های مربوطه تحت هدایت کدخدا فراهم گردد، و برای به نتیجه رسیدن که همان پذیرش کدخدایی استکبار است افراد جامعه مهمترین هستند و در بین مهمترین ها نسل جوان و  نوجوان که آینده اداره جامعه بدست آنهاست، بهترین گروه برای نفوذ و تسلط بر آنها است، از این رو تنظیم سند 2030 یکی از ابزارهدایت و آموزش نسل جدید برای پذیرش کدخدایی استکبار است.

این سند ذلت بار، فروش فرهنگ اسلامی و ایرانی را عالماً یا جاهلاً و یا عافلاً دنبال می کند، لذا کارگروه تربیتی تعلیم و تربیت شهرستان فیروزکوه امضای این سند را توسط برخی از دولتمردان محکوم کرده و خواستار لغو این سند است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار