آلزایمر سیاسی حامیان فتنه

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: مثل اینکه آقای مرعشی یادشان رفته در فتنه سال 88 چه هزینه هایی به نظام تحمیل کردند و اکنون نیز از فتنه و فتنه گران حمایت می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۱۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و دبیر این حزب در استان کرمان در خصوص اظهارات اخیر آقای مرعشی گفت: جناب آقای مرعشى که همواره سینه سپر جریان اصلاح طلب هستند و در مدح و ثنای این جریان قلم فرسایی می کنند، یا هر از گاهی افاضاتی را از خود تراوش می کنند و یکی از سران باسابقه خط شکن این جریان تلقی می شود، در آخرین توصیه های خود جریان اصولگرایی را دعوت به آرامش کرده است.

وی ادامه داد: ایشان این نسخه  را در حالی  برای جریان انقلابی در لفافه می پیچد که باید برای یاران خود بپیچد و شاید خطاب به اصولگرایان بیان می کند تا ترکش های آن به اصلاح طلبان بخورد متنبه و بیدار شوند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه اصلاح طلبان سرمست از پیروزی رای مردم را به تفکر خود پنداشته و اسب مراد را چهار نعل می تازانند، خاطر نشان کرد: اینان رقیب را آماج انواع تهمت نموده، به همین دلیل ایشان در یک اقدام پیشتازانه برای انحراف افکار عمومی این هجمه را متوجه اصولگرایان می کند تا با فرافکنی از زشتی رفتار آنان علیه جریان انقلابی بکاهد زیرا ایشان بیم آن دارد که اصلاح طلبان با حملات تند و تیزی که علیه جریان اصولگرایی و نهادهای انقلابی در دستور کار قرارداده اند منتج به دل زدگی و روی برگرداندن عموم مردم از این خط فکری شود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه ایشان ابا می کند از به کار بردن واژه ای که مقام معظم رهبری تحت عنوان دو قطبی نمودن جامعه از آن نام می برند، تصریح کرد: با تعبیر دو دستگی جریان انقلابی را متهم به دسته بندی می کند، در حالی که این سخن بیشتر به یک مزاح  می ماند تا مطلبی جدی زیرا این جریان اصلاح طلبی است که همواره مردم را به برنده گان انتخابات و طرفداران افراط گرایی متهم می کنند و بر آتش تفرقه دمادم می دمند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تاکید کرد: ایشان چراغ معیشت مردم را بی فروغ می خواهد و هر شخصیتی که دم از وضعیت رفاه مردم بزند و در جناح مردم قرار گیرد را متهم به سوء استفاده نموده و کسی حق ندارد داد مردم را بزند.
 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سخنان اخیر آقای مرعشی ادامه داد: در فراز دیگر سخنان گهربار خود از نقش مردم به عنوان جهادگران یاد می کند. آری درست است این مردمند که در مقاطع گوناگون انقلاب صف شکنانه در خدمت به اهداف و آرمانهای نظام بوده اند، بی منت از نثار جان دریغ نکردند و ما نیز بر اهمیت نقش مردم در پیشبرد انقلاب پای می فشریم اما قائل به این هم نیستیم که از آنان استفاده ابزاری کرده و فقط در هنگام انتخابات مهم شوند و در اولویت امور قرار گیرند. بلکه مردم همواره ولی نعمت انقلاب بوده و هستند و تمامی وجه همت مسئولین باید صرف خدمتگزاری این مردم نجیب شود.
مقدم تصریح کرد: ایشان که در کارنامه خود ننگ هتاکی و قانون شکنی را در مقطع فتنه سال 88 ثبت کرده، مثل اینکه یادشان رفته در این واقعه چه هزینه هایی به نظام تحمیل کردند اکنون نیز ازفتنه و فتنه گران حمایت می کنند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی سعی ایشان را مبتنی بر زدودن فتنه سال 88 از ذهن خود دانست و ادامه داد: ایشان به نوعی می خواهد و سفارش می کند این واقعه مورد فراموشی مردم نیز واقع شده و از ذهن تاریخی آنان پاک شود، اما بدانید این فتنه تا ابد فراموش شدنی نیست. و باید برای این نسل و نسلهای آینده بازگو شود هر چند بخواهد یا نخواهد تاریخ وقایع را ثبت کرده است.
 دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خطاب به آقای مرعشی گفت: باید به ایشان عرض کنم واقعاً اگر انتخابات به خواست شما رقم نمی خورد وجداناً نجابت به خرج می دادید؟ و از مجرای قانونی عمل می کردید؟ تجربه ای که ما از شما و یارانتان داریم اینکه ویژه خوارانی هستید که این چنین نمی کردید و شاید بدتر از فتنه 88عمل می کردید.
مقدم با بیان توصیه توصیه به ایشان و یارانشان اظهار کرد : که از رفتار و کردار اصولگرایان درس بگیرند که از سر نجابت و از مجرای قانونی مطالبات خود را پیگیری کردند نه اینکه تمام ارگانهای نظام را زیر سوال ببرند و مطالبات خود را به کف خیابان بکشانند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی را دعوت به دیدن رفتار اصولگرایان کرد و ادامه داد: ببینید اصولگرایان و نیروهای انقلابی خواستار برخورد با تخلفات فراوان و بی نظیر صورت گرفته در انتخابات از طریق مجاری قانونی شدند کما اینکه  خود شما هم واقف به حجم تخلفات انتخاباتی هستید.

مقدم افزود: اصولگرایان بعد از اینکه شورای محترم نگهبان انتخابات را تائید کرد به نظر شورای نگهبان تمکین نمودند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان تصریح کرد: حجم تخلفات و بی قانونی هایی که در این انتخابات صورت گرفت بی نظیر بود زیرا بعضی از مدیران، مسئولین و حتی استانداران علناً تبلیع آقای روحانی را می کردند و سخنان سخگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه تا کنون 8 استاندار در لیست متخلفین انتخاباتی هستند و همچنین تعداد زیادی از عوامل اجرایی و مسئولان دولتی امر انتخابات که بر خلاف سابقه مرسوم، برای کاندید نامزد جریان شما فعالیت انتخاباتی کردند مورد بازخواست نهادهای نظارتی واقع شدند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ضمن یادآوری اینکه حال که انتخابات از طرف شورای نگهبان مورد تایید واقع شده است، همه موظف به تمکین نظر شورای نگهبان هستیم، خاطر نشان کرد: قصد نبش قبر هم نداریم و آقای روحانی رئیس جمهور منتخب همه است و ایشان هم می دانند باید پاسخگوی مطالبات بحق تمام ملت ایران باشند نه قشر خاصی.
وی با بیان اینکه آقای مرعشی هر از گاهی اصولگرایان را به انواع هتاکی ها می نوازد تصریح کرد: ایشان رقیب را عصبانی دانسته و از دوستان خود می خواهد که در برابر آنان بردباری به خرج دهند در حالی که در تفکر ماتریالیستی تنها زمانی انسان موفق است که به نتیجه برسد. اما در تفکر مردان الهی همچون مقام معظم رهبری عمل به تکلیف پیروزی است، حتی اگر نتیجه مطلوب حاصل نشود. لذا ما خودرا پیروز دانسته و می دانیم چون به تکلیف عمل کردیم و خدا را هم شکرگزاریم که توفیق داد به تکلیفمان عمل کنیم.
مقدم تاکید کرد: اصولگرایان روشنگری و حضور در جریان رقابت نامزدهای انتخابات را بر خود فرض و به عنوان تکلیف قلمداد نموده و نتیجه انتخابات را با نجابت بر خلاف هیاهوی اصلاح طلبان در سال 88 پذیرفتند و فرمایش رهبر خود مبنی بر اینکه در انتخابات پیروزی از آن همه است و مردم پیروز اصلی انتخابات هستند نه این گروه سیاسی و یا آن گروه سیاسی، را نصب العین قرار دادند.
وی در پایان گفت: به نظر می آید آقای مرعشی و دوستانشان باید فکری به حال آینده سیاسی خود کنند تا در جریان خروشان انقلابیون جای بگیرند و از آنان به نیکی نام برده شود و نه آنکه از آنان به زاویه دار با اصول انقلاب تعبیر شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار