۳۲ کیلو گرم شمش طلای ۲۴ عیار به ارزش ۵۴ میلیارد ریال از یک باند در زنجان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۹۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری در استان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار علی آزادی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی، فنی و پلیسی از حمل مقادیری طلای قاچاق توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی ال نود شدند .

وی اظهار داشت: پس از شناسایی خودرو متهمان، اعضای سه نفره این باند را در کیلو متر ۶۵ در حد فاصل روستای قمشلو به سه راهی تاتار ده در شهرستان خدابنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران پس از متوقف کردن خودرو را مورد بازرسی قرار دادند، تصریح کرد: حین بازرسی یکی از متهمان از تاریکی شب استفاده کرده و متواری می شود و دو متهم دیگر دستگیر و مورد بازرسی قرار گرفتند

سردار آزادی گفت: ماموران در بازرسی از متهمان تعداد ۲۱ قطعه شمش طلای قاچاق کشف کردند .

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بلا فاصله فرار متهم به کلیه واحد های انتظامی و گشتهای فعال سطح حوزه اعلام شد ماموران انتظامی بخش گرماب خدابنده با سرعت عمل خوب موفق به دستگیری متهم فراری شدند .که در بازرسی از این متهم فراری نیز مقدار ۱۱ کیلو گرم شمش طلا کشف شد .

سردار آزادی گفت: یکی از متهمان برای فرار از چنگال قانون و چشم پوشی از طلاهای کشف شده تعداد ۱۰ شمش طلا به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به عنوان رشوه پیشنهاد میکند که با صحت عمل ماموران گزارش و ضمیمه پرونده می گردد.

وی اظهار داشت: این محموله از کشور های عربی به مقصد مرکز کشور قاچاق می شد.

سردار آزادی با تاکید بر اینکه از اعضای سه نفره این باند تعداد ۳۲ عدد شمش ۲۴ عیار قاچاق کشف شد بیان داشت: ارزش این مقدار طلای قاچاق کشف شده۵۴ میلیارد ریال برآورد شده است .وی گفت متهمان با تشکیل پروند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به قاچقچیان و سود جویان هشدار داد پلیس به صورت قاطع با قاچاق برخورد کرده و در این مسیر از تمام توان خود بهره می گیرد

ارسال نظرات