خبرهای داغ:
ائمه جمعه استان اصفهان با ارسال نامه ای به سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری، ضمن تقدیر از فعالیت های مقتدرانه سپاه بویژه در بخش موشکی تاکید کردند: این اقدام ها و برنامه ها، دل های مومنان و ملت ایران را شاد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۹۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، متن نامه ائمه جمعه اصفهان به این شرح است.

و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه….(انفال آیه 60)
و شما(ای مومنان) برای مبارزه با آن ها خود را مهیا کنید….
این تهاجم قدرتمندانه سپاه به دشمنان هم کار بزرگی بود.
مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
پس از حمد خداوند متعال و با صلوات بر محمد و آل محمد با اجرای عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجازات گروهک تکفیری و تروریستی داعش بار دیگر قدرت و عظمت ایران اسلامی به دست شما فرزندان غیور این ملت به رخ جهانیان کشیده شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مجاهدت و توانمندی و صلابت با شلیک موشک های خود لرزه به اندام دشمنان این ملت انداخت و با رساترین صدا به جهانیان اعلام کرد ایران کشوری قدرتمند و سلطه ناپذیر است و دست هر توطئه گری را قطع و وجود متجاوز را محو خواهد کرد.
درود خدا و ملائکه به رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ولایتمدارانه و در اقدامی انقلابی موجی از سرور و شادمانی را در قلوب ملت قهرمان ایران و کابوسی سهمگین از رعب و وحشت در دل تروریست ها و حامیان آنها پدید آورد و موجب خوشنودی و شادی دل های مومنان و آحاد ملت ایران شد.
این اقدام به جا ضربتی به دشمنان نشان داد امروز هرگونه اقدامی علیه ایران پاسخی سنگین پشیمان کننده و در حقیقت نابود کننده خواهد داشت.
دشمنان ایران اسلامی صدای این سیلی محکم و خرد کننده را شنیدند و آمریکا و اسرائیل رژیم سعودی و مرتجعان منطقه با واقعیت اقتدار و قدرت ایران اسلامی آشنا کردند
ائمه جمعه اصفهان ضمن اعلام سپاس و قدردانی از این اقدام بجا و هوشمندانه ، موفقیت روز افزون رزمندگان اسلام در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و در تابعیت نایب آن حضرت رهبر عزیزمان حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت داریم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها