خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به حمله موشکی سپاه به داعش گفت: سیلی که دشمنان خوردند نشان داد که اگر بخواهند دست از پا خطا کنند ضربات سهمگین تری خواهند خورد.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۸۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
دشمنان دست از پا خطا کنند ضربات سهمگین‌تری خواهند خورد
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه اسلام به ما آموخته است که مقابل مستکبرین بایستیم، اظهار داشت: همه آن چیزی که مطرح می شود از جمله حقوق بشر بهانه‌های دشمنی است و این‌ها بهانه برای دشمنی با اسلام است.

وی با اشاره به موضوع تغییر قبله افزود: این موضوعی برای دشمنی با اسلام در زمان پیامبر(ص) بود و امروز نیز دشمن مباحثی از قبیل بحث موشکی، حقوق بشر و... را مطرح می‌کند که همه بهانه است و در اصل آنها با اسلام دشمن هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به آیه حک شده در آرم سپاه گفت: قرآن به ما فرموده است که هر چه می توانیم خودمان را قوی کنیم چراکه وقتی ضعیف باشیم دشمن سوء استفاده می کند.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به داعش اظهار داشت: مخاطب این حمله موشکی فقط داعش نبود و در دنیا بسیار بازتاب داشت چراکه دشمنان فکر می کردند بیانات مقام معظم رهبری جنگ روانی است اما عملیات لیله القدر که اتفاق افتاد، فهمیدند واقعیت چیزی دیگر است.

* اسرائیل به سادگی در تیررس ما است

ابراهیمی با اشاره به اینکه پهبادهای سپاه پاسداران حدود دو ساعت از منطقه فیلم گرفته‌اند، افزود: دشمنان ضربه شدیدی خوردند موشک‌های بالستیک نقطه‌زن در هدف تعیین شده خورد و امروز دشمنان به دنبال تعضیف این حمله موشکی هستند.

وی بیان داشت: سیلی که دشمنان خوردند نشان داد که اگر بخواهند دست از پا خطا کنند ضربات سهمگین تری خواهند خورد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام گفت: اگر گوش به فرامین مقام معظم رهبری می‌دادیم امروز آنها اینگونه رفتار نمی کردند.

وی با بیان اینکه اگر کشور ما تهدید شود از خط قرمز عبور خواهیم کرد، ابراز داشت: دشمنان می دانند اسرائیل به سادگی در تیررس ما است.

ابراهیمی با اشاره به واداده‌های داخلی گفت: در زمان جنگ تحمیلی نیز ما با دست خالی با کل دنیا می جنگیدیم، بنابراین از آمریکا ترسی نداریم آنها زمانی که دست خالی بودیم، نتوانستند کاری کنند و امروز نیروهای ما مجهز و آماده هستند.

* سپاه هراسی و ایران هراسی همواره بوده است

وی با اشاره به جریان سازی علیه سپاه عنوان کرد: پروژه هایی که انجام می شود به درخواست دولت‌ها و برای کمک به کشور بوده است پروژه‌هایی که شرکت‌های داخلی توان انجام نداشتند را سپاه به درخواست دولت انجام می دهد و امروز دشمنان در حال جریان سازی علیه سپاه هستند؛ سپاه هراسی و ایران هراسی همواره بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به قانون اساسی گفت: در قانون اساسی آمده است نیروهای نظامی در زمان صلح از وسایل خود در سازندگی کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید با استفاده از فضای مجازی به جامعه آگاهی‌بخشی کنند، افزود: شما به عنوان فرماندهان پایگاه های بسیج باید فرماندهی کنید؛ فرماندهی در بسیج باید حالت رهبری باشد بنابراین جمعی که دارید را رهبری کنید و جلودار باشید.

ابراهیمی با اشاره به سخنان سردار جعفری گفت: سپاه به دنبال صلح است و با ترساندن دشمن از شروع جنگ که همان بازدارندگی است برخی می‌خواهند این را القا کنند که با تعامل با جهان مخالف هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: مردم ما در زمان کشف حجاب رضاخان نشان دادند که حجاب در بین مردم ما فقط بحث انقلاب نیست بلکه به این مسئله اعتقاد دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان بحث حقوق بشر گفت: آمریکاییها در زمان ورود به قاره آمریکا چندین میلیون سرخ پوست را کشتند و سیاه پوستان را به بردگی گرفتند پس حقوق بشر دستاویزی برای آنها است.

وی با بیان اینکه باید در بحث «آتش به اختیار» ورود کرده و آگاه سازی کنیم، خاطرنشان کرد: هنر این است که با همان دست خالی و اخلاص کارهای بزرگ انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات