جشنواره «باران تابستانی» با برنامه های متنوع فرهنگی در پلاژ ساحلی باغ ملی رامسر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۱۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جشنواره «باران تابستانی» با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری درپلاژ ساحلی باغ ملی رامسر به مدت سه ماه برای گردشگران و مسافران اجرا می شود.


ویژه برنامه باران تابستانی که به همت گروه فرهنگی هنری آرنگ برگزار می‌شود بمدت سه ماه برای شهروندان و مسافران حاضر درساحل با برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی برگزار می شود.


میلاد عبدالهی دبیر برگزاری این جشنواره درمورد اهم فعالیت های این گروه در جشنواره باران تابستانی، اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد جدید نسبت به سال های گذشته از روز یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶آغاز به کار کرده که با توکل به خدا تا ۳۱ شهریور ماه با برنامه های متنوع و شاد و هیجان انگیز در خدمت شهروندان رامسری ومسافران عزیز خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و کودکان برنامه های شاد و متنوع شامل غنچه باران که کودکان بهمراه خانواده در آن به بازی و کارهای فرهنگی می پردازند، با حضور مشاوران بنام شهرستان برای کمک به مردم درساحل حضور خواهند داشت، بازی باران که مسابقات هیجان انگیز و پرنشاطی را برای جوانان و نوجوانان به اجرا می‌رسد، آوای باران که هنرمندان بنام شهرستان با اجرایی شاد و زیبا در فضای ساحلی پلاژ باغ ملی برای مسافرین و گردشگران برنامه های خوبی را اجرا می‌کنند.

مسئول گروه فرهنگی هنری آرنگ، در ادامه بیان کرد: باران رحمت نیز همه روزه در فضای ساحل با برگزاری نماز جماعت فضای معنوی خوبی را برای مسافران و گردشگران مهیا می کند.
:x:وی تصریح کرد: مرد بارانی که با هویت مازندرانی در فضای ساحل با خوش آمدگویی به مسافران با آن‌ها ارتباط برقرار می کند و همچنین نمایش باران که با اجرایی هنرمندان رامسریو اجرای نمایش خیابانی برای شهروندان و مسافرین حاضر در ساحل به اجرا در خواهد آمد نیز از جمله برنامه های این جشنوراه است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه رامسر، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، اوقاف، دبیرخانه طرح سواحل فرمانداری رامسر، مدیریت پلاژ ساحلی باغ ملی و با اجرای گروه هنری آرنگ در ساحل پلاژ ساحلی باغ ملی در حال اجرا است.

عبدالهی در پایان گفت: از تمام عزیزانی کمک کردند و در جهت فعالیت های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دغدغه مند هستند تشکر میکنم و امیدواریم بتوانیم شب های خوبی را درکنار شهروندان و مسافرین عزیز سپری کنیم و لحظات خوبی رو برای آنها بسازیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها