خبرهای داغ:
توسط صدا و سیمای مرکز قزوین صورت می گیرد:

پوشش خبری برنامه های هفته عفاف و حجاب استان

صداوسیمای مرکز قزوین برنامه های هفته عفاف و حجاب استان را پوشش خبری خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۷۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیردفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: معاونت خبر این مرکز برنامه های هفته عفاف و حجاب همچون نمایشگاه، مصاحبه مطبوعاتی هفته عفاف و حجاب استان ، همایش و هم اندیشی های عفاف و حجاب را پوشش خواهد داد تا مردم بیش از پیش از عملکرد دستگاه های مختلف استان دراین حوزه آگاهی یابند.

اکبری افزود: معاونت های برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین در هفته ی عفاف و حجاب رویکرد برنامه های روزانه و زنده ی خود همچون کلبه مهر، جوان، مستقیم آینده، فانوس، دیماج، پاسخ، پنجره بامدادی، لحظه های آسمانی انعکاس، بی حاشیه، تیک تاک، نشاط، شب های مینودری و تیک تاکرا معطوف به عفاف و حجاب خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های هفته عفاف و حجاب درشهرستان ها افزود: دفاتر خبری و خبرنگاران آزاد صداوسیمای مرکز قزوین هم در شهرستان ها و توابع استان این برنامه ها را پوشش خواهند داد.

اکبری در ادامه به محتوای برنامه های رسانه در این حوزه اشاره و تصریح کرد: صداوسیمای مرکز قزوین بمنظور غنی تر شدن برنامه های خود علاوه بر استفاده از ظرفیت زیر نویس، از حضور کارشناسان حوزه دانشگاه و همچنین از معارف و تعالیم دینی برای تبیین موضوعات هفته حجاب و عفاف بهره می گیرد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار