خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان گفت: سربازان سپاه ناحیه همدان در دوره‌های امر به معروف که در قم و همدان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۵۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
سرهنگ مرتضی صیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: سربازان سپاه ناحیه همدان در دوره‌های امر به معروف که در قم و همدان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود: تمام سربازان مستقر در ناحیه که تعداد آنها 50 نفر است تا پایان سال به دوره‌های مذکور اعزام می‌شوند که در این دوره‌ها مباحث امر به معروف و کلیات آن توسط اساتید مجرب تدریس می شود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان ضرورت برگزاری این دوره‌ها را به دلیل کم رنگ شدن این فریضه مهم در جامعه دانست و گفت: امیدواریم که جوانان به ویژه سربازان وقتی وارد جامعه می‌شوند این فریضه را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری این فریضه از دیگر اصول دین مهم‌تر است، ابراز داشت: سن جوانی برای کاشتن هر بذری آمادگی دارد بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد تا بذر تقوای الهی در جوانی کاشته شود.

صیدی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به صورت یک هفته ای برگزار می‌شود و در پایان این دوره‌ها نیز برای شرکت کنندگان گواهی صادر می‌شود.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات