خبرهای داغ:
غیور گفت: در شهرستان اردستان فعالیتهای زیادی در یکسال گذشته صورت گرفته و بر اساس اعلام سازمان مدیریت برنامه ریزی نرخ بیکاری در شهرستان اردستان به ۹/۷ دهم رسیده و این در حالی است که نرخ بیکاری استان ۱۲/۰۵ درصد است.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۲۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان، فرماندار اردستان به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: امروزه در جامعه شاهد خورده فرهنگهایی هستیم که بصورت شوک اجتماعی جوانان را هدف قرار داده است.

علیرضا غیور گفت: شاهد هستیم مواد روان گردان هم بصورت عرضه و هم بصورت مصرف کننده در جامعه فعالیت دارد که باید جلوی این پدیده شوم گرفته شود.
وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که سیاست دشمن بر این بوده که با حربه های مختلف جامعه و کشور را در تیر رس آماج برنامه ها و سیاست های خود قرار دهد افزود: یکی از این سیاست ها و نقشه ها مواد مخدر بوده که در ۱۰ سال گذشته آمار معتادان در دنیا ۱۹ درصد افزایش داشته است.
غیور با بیان اینکه در چهار سال گذشته عرضه انواع مواد مخدر بویژه روان گردانها در دنیا ۳۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: تمام این موارد موجب شده تا قاچاق مواد مخدر در سراسر دنیا از پرسود ترین تجارت های جهانی و همچنین بزرگترین معضل جهانی معرفی شود.
فرماندار اردستان تاکید کرد: همجواری کشور ایران با افغانستان که یکی از کشورهای تولید مواد مخدر در دنیا است و ۸۶ درصد مواد مخدر دنیا را تولید می کند ایران را به عنوان محل عبور قاچاق مواد مخدر قرار دهد و همه ساله کشورمان منابع انسانی زیادی را برای جلوگیری این مواد هزینه می کند.
وی با اشاره به این نکته که والدین باید شناخت و آگاهی خود را در زمینه مواد مخدر بالا برده تا در صورت مشاهده رفتارهای فرزندان خود بتوانند از آلوده شدن آنها جلوگیری کنند.
غیور همچنین گفت: شهر اردستان در زمینه های فرهنگی و مهارت آموزی زندگی که باید مورد توجه قرار گیرد ۱۲۶ کارگاه آموزشی را برگزار و  هشت هزار نفر در این زمینه آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.
فرمانداراردستان با بیان اینکه یکی از معضل هایی که جوانان را به سمت و سوی مواد مخدر می کشاند نداشتن شغل است، تصریح کرد: در شهرستان اردستان فعالیتهای زیادی در یکسال گذشته صورت گرفته و بر اساس اعلام سازمان مدیریت برنامه ریزی نرخ بیکاری در شهرستان اردستان به ۹/۷ دهم  رسیده و این در حالی است که نرخ بیکاری استان ۱۲/۰۵ درصد است.
وی خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه گذاریهای انجام شده و برگزاری کارگاههای استعداد یابی که  ۸۸ طرح جدید تهیه  و ۱۱ طرح آن از طرحهای بزرگ بوده که با راه اندازی آن مسئله اشتغال برطرف می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها