با حضور مسئولان استان هرمزگان و شهرستان‌های این استان حمید رضا بهزادی به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی شهرستان قشم معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۱۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان قشم با حضور جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در سالن جلسات سپاه ناحیه قشم برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی حمید رضا بهزادی به‌ عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان قشم معرفی شد.

رحمت الله دهقانی، فرمانده سپاه ناحیه قشم به اولویت‌های بسیج جامعه پزشکی در سطح شهرستان قشم اشاره کرد و گفت: مقوله اقتصاد مقاومتی و تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان امری مهم و ضروری است و بسیج جامعه پزشکی بایستی ضمن رعایت اصول کاری خود که همانا ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم است، با اتکا به روحیه ایثار، شهادت و تفکر بسیجی، تحول بنیادین در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کند و توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اقدامات ارزشمند خود قرار دهد.

در ادامه حمید رضا بهزادی، رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان قشم در این جلسه از اجرای مطلوب همکاری بسیج جامعه پزشکی با بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون به همت مسئولان امر و همکاری بسیج جامعه پزشکی همچنین بهداشت و درمان قشم، در روستاهای محروم ویزیت رایگان به بیماران ارائه می‌شود که ضمن حضور کادر پرسنلی شبکه بهداشت، داروهای رایگان برای خدمات بهتر و بیشتر به روستاییان محروم ارائه می‌شود.

در بخش دیگری از این نشست موسی رنجبری، جانشین بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه بسیج جامعه پزشکی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشته است، گفت: انتظار می‌رود تمامی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی همکاری و مساعدت لازم در حوزه سلامت را با بسیج جامعه پزشکی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت جذب، ساماندهی، به کارگیری، تعامل و ارتباط بسیجیان متخصص و تاثیرگذار با نهادهای سلامت اذعان کرد: تعامل سازنده جهت ارتقاء بهداشت و سلامت استان و شهرستان‌ها ضروری است.

گفتنی است که حمید رضا بهزادی پیش از این مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب را بر عهده داشته است.

ارسال نظرات