خبرهای داغ:
کشمیری منافق عامل انگلیسی؛

جلادها وطن ندارند

کد خبر: ۸۸۸۳۳۴۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسعود کشمیری متولد 1329 کرمانشاه می باشد که با دختر دایی خود بنام مینو دلنواز ازدواج کرده وقبل از انقلاب توسط برادر همسرش ابوالفضل دلنواز جذب سازمان منافقین می شود و در رده های مختلف حکومت  بالاترین درجه های امنیتی را طی می کند.

1-از تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۵۱ تا اواخر سال ۵۳ با قراردادهای ۶ ماهه کار آموز وزارت کار و امور اجتماعی.

شاغل در شرکت سایبرناتیک.

شاغل در شرکت انگلیسی رایدرهند.

عضویت در کمیته مستقر دراداره دوم ارتش.

عضویت در ضد اطلاعات مرکزی نیروی هوایی و مرکز مستشاری آمریکایی‌ها با عنوان نماینده نخست وزیر دولت موقت و زیر نظر کمیته اداره دوم ارتشعضویت در طرح و برنامه پاسداران انقلاب اسلامی.

عضویت مؤثر درستاد خنثی سازی کودتای نوژهبه نمایندگی از کمیته اداره دوم ارتش.

عضو دفتر نخست وزیری درسیستان و بلوچستان.

عضویت در معاونت سیاسی اجتماعی وزیر مشاور در امور اجرایی،عضویت در دفتراطلاعات و تحقیقات نخست وزیری،فعالیت در دبیرخانه شورای امنیت،جانشین دبیر شورای امنیت.

چه کسی مسعود کشمیری را در مراکز حساس امنیتی وارد کرد؟

در کتاب دوستان و دشمنان انقلابی ما از انتشارات حزب توده دکتر حسن نامی به نقل از مرحوم سید رضا زواره ای عضو مجلس شورای اسلامی می گوید: مگر مسعود کشمیری که بود؟ او رییس یک شرکت انلگیسی بود که در دوبی اشتغال داشت  وی توسط دادستان انقلاب حجت الاسلام موسوی تبریزی  به رکن دوم ارتش فرستاده شد و بیش از دو کامیون اسناد محرمانه حکومتی را تحت عنوان کاغذ باطله از کشور خارج کرد.

کشمیری  به عنوان جانشین شورای عالی امنیت ملی در اوایل انقلاب به تمامی اسناد محرمانه کشور دسترسی پیدا می کند و با تمام مسولان  رده بالا به راحتی نزدیک می شود.

وی ابتدا با یک ساک و چمدان به جماران می رود تا موارد امنیتی را بسنجد و در صورت فراهم بودن زمینه ترور با انفجار بیت امام انقلاب را ساقط کند اما با واکنش  شدید حاج احمد  آقا برای امنیت بیت امام مواجهه می شود.

هشتم  شهریورماه 1360 جلسه با شرکت بسیاری از بزرگان انقلاب  در ساختمان مثلثی  خیابان پاستور در حال برگزاری بود چند دقیقه ای از جلسه گذشته بود و برخی از حاضرین مواضع خود را اعلام کردند و مطالبی را بیان کردند.

در این زمان مسعود کشمیری به عنوان جانشین شورایعالی امنیت ملی با یک ضبط صوت و کیف سامسونت وارد جلسه می شود و پس از 15 دقیقه انفجاری مهیب رخ می دهد و ساختمان کاملا تخریب می شود.

ادامه دارد...

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها