کسب عنوان دوم رقابت های انتخابی کشتی فرنگی کشور توسط کشتی گیر سنندجی

کد خبر: ۸۸۸۳۳۱۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی با حضور مدعیان و قهرمانان کشتی سراسر کشور در سالن12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران پایان یافت.

 
 
سامان عزیزی در مرحله نهایی این رقابت ها به مصاف حسین نوری از زنجان رفت و با نتبجه چهار بر 2، مسابقه را واگذار کرد و عنوان دوم رقابت های وزن ٨٥ کیلوگرم را به خود اختصاص داد.
 
طبق قوانین فدراسیون، کشتی گیران در این بخش باید سه دیدار را برگزار کنند و ورزشکاری که از این دیدارها بیشترین بُرد را داشته باشد به عنوان فرد نخست معرفی خواهد شد.
 
این ورزشکار کردستانی با برتری مقابل محمد ابراهیمی کشتی همشهری خود، دانیال اکبر افروزی از گلستان و مهدی فلاح ورزشکار ملی پوش و صاحب نام تهرانی به فینال مسابقات راه یافته بود.
 
عزیزی در دور نخست نیز در مقابل نوری از زنجان مسابقه را واگذار کرد و در جدال دوم خود با نتیجه پنج بر یک این ورزشکار زنجانی را شکست داد تا کشتی سوم تکلیف مشخص کننده این دیدار باشد.
 
تیم استان کردستان با پنج کشتی گیر در بخش آزاد و فرنگی در این مسابقات شرکت کرد و صادق خشنودی و افشین نسیمی مربیان بخش کشتی فرنگی، علی صالحی و امید اصحابی هم به عنوان مربی کشتی گیران آزادکار، ورزشکاران کردستانی را در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشور بر عهده داشتند.
 
انتهای پیام/7727
 

ارسال نظرات