زیان انباشته شرکت بیمه دانا، یکی از چهار شرکت بزرگ صنعت بیمه ای کشور در انتهای سال مالی ۹۵ به عدد ۱۹۲۴۳۲ میلیون ریال رسیده که با توجه به سرمایه این شرکت، حجم زیان مذکور،رقم قابل توجهی به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۸۳۳۰۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، زیان انباشته شرکت بیمه دانا، یکی از چهار شرکت بزرگ صنعت بیمه ای کشور در انتهای سال مالی 95 به عدد 192432 میلیون ریال رسیده که با توجه به سرمایه این شرکت، حجم زیان مذکور،رقم قابل توجهی به نظر می رسد.

سرمایه شرکت بیمه دانا  هم اکنون 1,020,373 میلیون ریال بوده و نسبت توانگری این شرکت برای سال 95  طبق اعلام بیمه مرکزی 86 است.

مطابق شاخص های تعریف شده، شرکت بیمه ای مذکور توانایی ایفای تعهدات را دارد اما برای رسیدن به شرایط مطلوب، وضعیت مالی خود را باید ترمیم کنند.

بر پایه این گزارش، زیان انباشته شرکت بیمه دانا در سال مالی قبل یعنی درسال 94 هم در محدوده رقم (446757) میلیون ریال بوده.

قیاس دور رقم مذکور با وجود آنکه از افت 57 درصدی زیان انباشته شرکت بیمه دانا درپایان سال مالی 95  حکایت دارد اما این نتیجه را به دست نمی دهدکه زیان انباشته شرکت مورد اشاره از بین رفته باشد.

صنعت بیمه درسالی که گذشت حال و روزچندان خوشی نداشت که به فراخور حال، این بی رمقی در هریک از شرکت ها خود را به نحوی نشان داد.

سهم شرکت بیمه دانا ازکل حق بیمه تولیدی صنعت بیمه کشور درسال گذشته حدود 8 درصد بوده است.

شرکت بیمه دانا در پیش بینی درآمد هر سهم خود در 9 ماهه سال 95 برآورد کرده که سود خالص این شرکت در انتهای سال مالی 95  به عدد  ۱۴۲,۴۴۷میلیون ریال برسد.

ارسال نظرات