دشمنان از سپاهی که عظمت ملت است سیلی خوردند

عظمت ما به سپاه ماست، دشمنان از سپاه سیلی خورده‌اند باید همیشه پشتیبان سپاه باشیم چرا که دشمنان درصدد حذف سپاه هستند.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۹۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی اظهار کرد: کشور بدون ولایت فقیه با انقلاب صنعتی فرانسه هیچ فرقی ندارد، یکی از نکات مهم و اساسی که ما باید به آن توجه کنیم دنبال کردن گفته‌های مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ما مجبور هستیم برای از بین بردن سمپاشی‌های ایجاد شده از طرف دشمنان پاسخگو باشیم، خطوط قرمز ما فتنه است، دشمنان تا دندان مسلح کشورمان را تست کرده‌اند و راه نفوذ به قلب مردم را که همان فتنه است پیدا کردند و با وحدت و گوش دادن به سخنان رهبرمان جلوی هدف آنها را می‌گیریم.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، بیان کرد: عظمت ما به سپاه ماست، دشمنان از سپاه سیلی خورده‌اند باید همیشه پشتیبان سپاه باشیم چرا که دشمنان درصدد حذف سپاه هستند.

این مسؤول یادآور شد: فرزندان مظلوم سپاه گمنام و مظلومانه از موصل دفاع کردند و جانشان را فدای اسلام می‌کنند و وظیفه ما در داخل کشور دفاع و پشتیبانی از آنها است.

میراحمدی با اشاره به روز ادبیات کودکان و نوجوان ادامه داد: کودکان و نوجوانان را دریابید، آنها سرمایه‌های اسلام و خمیر مایع وجود کشور هستند، آنها را به کارهای خوب عادت دهید و سنگ وجودشان را با خوبی‌ها نقاشی کنید.

وی افزود: بهترین مربیان برای کودکان، پدر و مادر هستند اما پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها هم در این امر مسؤولند، پایه تربیت عادت به خوبی‌هاست برای آنها الگو بسازید و برای انجام کارهای خوبشان تشویقشان کنید.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به افتتاح سد گلورد، گفت: سد گلورد یکی از سدهای مهم خاورمیانه است که تمام زمین‌های کشاورزی سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه را در برمی‌گیرد و هیچ تفاوتی نباید بین سه شهرستان باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها