جشنواره خانواده اسمانی با محوریت من خانواده ام را دوست دارم در پارک تندرستی فردیس برگزار شد

مراسم خانواده آسمانی با محوریت من خانواده ام را دوست دارم توسط قرارگاه فرهنگی اقتدار حوزه مقاومت بسیج ۳۱۹ شهدای اقتدار وبا همکاری شورای شهر اسلامی و شهرداری منطقه ۳ فردیس در پارک تندرستی شهرستان فردیس برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۸۳۲۷۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم خانواده آسمانی با محوریت من خانواده ام را دوست دارم توسط قرارگاه فرهنگی اقتدار حوزه مقاومت بسیج ۳۱۹ شهدای اقتدار وبا همکاری شورای شهر اسلامی و شهرداری منطقه ۳  فردیس در پارک تندرستی شهرستان فردیس برگزار شد .

جشنواره خانواده اسمانی با محوریت من خانواده ام را دوست دارم در پارک تندرستی فردیس برگزار شد

فرمانده حوزه ۳۱۹ شهدای اقتدار در این خصوص عنوان کرد : جشنواره خانواده اسمانی توسط قرارگاه فرهنگی اقتدار زیر نظر حوزه ۳۱۹ شهدای اقتدار برگزار می شود. این برنامه هرهفته پنج شنبه ساعت ۲۱ در پارک بزرگ تندرستی به همراه سخنرانی توسط سخنرانان برجسته کشوری و مسابقه و برنامه ها ی شاد و مفرح ویژه خانواده ها با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری فردیس

وی گفت : جشنواره خانواده آسمانی علاوه بر اینکه هرهفته در پارک تندرستی برگزار است در نقاط مختلف شهرستان فردیس نیزبرگزار خواهد شد اما برنامه پارک تندرستی بطور ثابت می باشد که از استقبال خوب مردم منطقه برخوردار می باشد

حسنخانی در پایان بیان کرد : یکی از برنامه های پرطرفدار این جشنواره خانواده اسمانی این است که به زیباترین عکس دورهمی خانوادگی جوایز نفیسی تقدیم می شود که خانواده ها عکس های دورهمی از کانون گرم خانوادشان  رو از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۲۶۲۸۵۴۳۱ ارسال می کنندو در مسابقه ما شرکت می کنند.  این مسابقه هر هفته پنج شنبه ها ساعت ۲۱ همزمان با اغاز جشنواره برگزار می شود وبه عکسهای برتر و زیبا جوایزاهدا می شود .

عکس خبری : مهدی ستاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها