خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

زیر سوال بردن حجاب و عفاف یکی از اصلی‌ترین هدف‌های دشمن

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر گفت: حجاب و عفاف یکی از روش‌های اسلامی است که طی سال‌های اخیر زیر سوال بردن آن، یکی از اصلی‌ترین هدف‌های دشمن تعیین شده است.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۵۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
زیر سوال بردن حجاب و عفاف یکی از اصلی‌ترین هدف‌های دشمن
سمیه بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به هفته « عفاف و حجاب» اظهار داشت :بیست و یکم تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

وی افزود: اگر چه در نظام اسلامی، همه روزها روز «عفاف و حجاب» و التزام به احکام اسلام است، اما نامگذاری این روز به این اسم می‌تواند جهشی برای رسیدن به جامعه ای آری از بدحجابی باشد .

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: حجاب و عفاف یکی از روش‌های اسلامی است که طی سال‌های اخیر زیر سوال بردن آن، یکی از اصلی‌ترین هدف‌های دشمن تعیین شده است.

وی ادامه داد: اگر بانوانی که قصد حضور در جامعه و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را دارند، مقوله حجاب را به عنوان یک فریضه الهی که خالق برای بنده‌اش وضع کرده است بپذیرند، به طور قطع با اثرات مثبت مواجه خواهیم شد.

بروجردی با اشاره به حجاب و ترویج گفت: حجاب یک مسئله ایجابی و سلبی است که لازمه آن انجام کار فرهنگی است و در کنار آن نیز بایدبا بد حجابی مقابله شود و اگر یکی از این دو عمل به تنهایی انجام شود نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ «عفاف و حجاب» در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی در سنین کودکی برای دختران است، ابراز داشت: برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه اسلامی باید همه ارگان‌ها و ادارات و سایر نهادهای کشوری و استانی همکاری داشته باشند .

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) سامن سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز «عفاف و حجاب» بیان کرد: از تمام خواهران بسیجی و بانوان محجبه که حافظ و حامی حجاب شهرستان ملایر هستند درخواست می‌کنم که در راهپیمایی 21 تیرماه که با هدف ترویج فرهنگ و حجاب و مقابله با پدیده بد حجابی برگزار می‌شود با حجاب فاطمی خود شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات