پیامی تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان درگذشت دو امدادگر:
زندگی پر فراز و نشیب و پر حادثه نیروهای خدوم انقلاب اسلامی از جمله امدادگران هلال احمر، همواره سرشار از درس‌های ایثار و از خود گذشتگی است که با به خطر انداختن جان خود، به صورت داوطلبانه، لباس خدمت به تن کرده اند.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۱۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام تسلیت مشترک آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و اسداله درویش امیری استاندار زنجان درگذشت رضا جعفری و وحید محمدی دو امدادگر جوان زنجانی در شهرستان خدابنده آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت دو امدادگر جوان، رضا جعفری و وحید محمدی از تلاشگران جمعیت هلال احمر زنجان موجب تاسف و تاثر قلبی شد.
در حادثه تلخ ریزش دیواره های چاه در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده، این دو جوان برومند امدادگر در حین امدادرسانی به مصدومین حادثه جان خود را از دست دادند و با عروج خود در راه نجات جان انسان ها، بار دیگر شکوهی از فداکاری و ایثار در عرصه امدادرسانی و خدمت را به نمایش گذاشتند.
زندگی پر فراز و نشیب و پر حادثه نیروهای خدوم انقلاب اسلامی از جمله امدادگران هلال احمر، همواره سرشار از درس‌های ایثار و از خود گذشتگی است که با به خطر انداختن جان خود، به صورت داوطلبانه، لباس خدمت به تن کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری هموطنان خود می شتابند و برخی در این راه جان شیرین خود را از دست می دهند.
درگذشت رضا جعفری و وحید محمدی، این دو امدادگر عزیز را به جمعیت بزرگ هلال احمر و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خالق متعال برای آن نجاتگران سفر کرده، طلب رحمت و مغفرت، و برای تمامی بازماندگانشان صبری جمیل  مسئلت می‌نماییم.
علی خاتمی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان
اسداله درویش امیری - استاندار زنجان
گفتنی است، بامداد امروز بر اثر ریزش دیواره های چاهی در روستای استرود در ۱۰ کیلومتری شهر زرین رود از توابع شهرستان خدابنده ، ۲ نیروی امداد کوهستان جمعیت هلال احمر این شهرستان کشته شدند و یک نفر مصدوم شد.


ارسال نظرات