اختلافات سلیقه ای همواره موجب زیان مردم و مسئولان می گردد/ مردم و مسئولان اخلاق حسنه را سرلوجه قرار دهند

مسؤولان برای خدمت‌رسانی به مردم وسیله هستند تا به رفع مشکلات و معایب مشغول شوند هر چند باید بدانیم با اختلاف کسی به جایی نرسیده است و اختلاف باعث متضرر شدن هم مردم و هم مسؤولان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۹۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌ا‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در گردهمایی بزرگ دهیاران بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز دهیاری، اظهار کرد: مسؤولان با وحدت و همدلی دست به تولید، اشتغال و توسعه شهرها و روستاها بزنند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت و یکپارچگی بیشتر در جامعه، افزود: خدمت به مردم روستا مطلوب است و باید بیشتر از گذشته باشد.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه تلاش برای توسعه روستا به همراه خدمت صادقانه و عاشقانه عبادت تلقی می‌شود، بیان کرد: امروزه شهرستان آمل در یک نگاه وحدت و انسجام برای توسعه گام برمی‎دارد.

این مسؤول با اشاره به لزوم اخلاق حسنه و نیکو در برخورد با مردم، تصریح کرد: باید همه مردم و مسؤولان اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مسئولان و دهیاران موفق با اخلاق پسندیده به موفقیت رسیدند و به عنوان افراد اثرگذار و سکاندار در شهر و روستا با اخلاق نیک جامعه را از لحاظ زیبایی با همدلی و همت به توسعه مطلوب سوق دادند.

مرتضوی با اعلام اینکه امروز در شرایط کنونی نامطلوب اقتصادی و تحریم‌های سنگین و سخت ابرقدرت‌های دنیا با وحدت و انسجام گام برداشته و به تولید و اشتغال نگاه عمیق داشته باشیم، گفت: باید کار بزرگ را از مردان بزرگ بخواهیم تا به توسعه شهری و روستایی پایدار برسیم.

وی یادآور شد: خدمت به مردم هرگز گم نمی‌شود و با گذشت سال‌های سال به نام بانیان خیر رقم می‌خورد.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه نگاه‌ها با همدلی، همت و همبستگی به نتیجه می‌رسد، بیان کرد: مسؤولان برای خدمت‌رسانی به مردم وسیله هستند تا به رفع مشکلات و معایب مشغول شوند هر چند باید بدانیم با اختلاف کسی به جایی نرسیده است و اختلاف باعث متضرر شدن هم مردم و هم مسؤولان می‌شود.

این مسؤول با توجه به در پیش بودن فصل برداشت برنج و نتیجه دادن تلاش‌های شبانه‌روزی کشاورزان، بیان کرد: از نمایدنگان مجلس می‌خواهیم تا جلوی واردات بی‌رویه برنج را بگیرند هر چند در سال گذشته با تلاش نماینده مردم آمل در مجلس این مهم محقق شد و این روند بر قیمت برنج هم تأثیر مثبت داشت.

مرتضوی با اشاره به رسیدگی قیمت ارقام مختلف برنج در فصل برداشت از سوی مسؤولان، گفت: در کشورهای اروپایی بیشتر نیازهای مردم از روستاها به سوی شهر تأمین می‌شود ولی در کشورمان یک روستایی باید با مراجعه به شهر نیازهای روزمره خود را فراهم کرده و به روستا ببرد که کار شایسته‌‎ای نیست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها