مدیرکل گاز مازندرانک

گاز رسانی به 366 روستای مازندران در دستور است/ قطع سهمیه نفت زیراب و بخش های آن از مهر ماه

فعالیت گازرسانی برای 150 روستا در استان مازندران در حال اجراست و گازرسانی به 366 روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع می‌شود و منازل لوله‌کشی ‌شوند و با تأیید نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات کنند.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۶۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد‌اسماعیل ابراهیم‌زاده در جمع مردم زیراب با اشاره به اینکه وزارت نفت باور دارد که همه کشور را گاز‌دار کند، اظهار کرد: تا پایان سال 1397 همه روستا‌های بالای 20 خانوار کشور گازدار می‌شوند.

وی به وضعیت گاز‌رسانی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: تا پایان سال 1397 صد در صد استان مازندران و همه روستا‌های این استان گاز‌دار می‌شوند.

مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران  از فعالیت هفت پیمانکار برای گازرسانی به شهر آلاشت و روستا‌های سوادکوه و انتخاب سه پیمانکار جدید خبر داد و خاطر‌نشان کرد: کیفیت لوله‌های گاز با جان مردم در ارتباط است و باید استاندارد‌های بین‌المللی در آن رعایت شود و 350 میلیارد تومان برای استان مازندران و 60 میلیارد تومان برای شهرستان سوادکوه پیمانکار داریم.

این مسؤول از شجاعت و علاقه‌مندی به مردم برای انتقال گاز به شهرستان سوادکوه خبر داد و از نامه وزیر در سال 1380 درباره مقرون‌به صرفه‌تر‌بودن ارائه کپسول گاز از طریق هلی‌کوپتر برای مردم سوادکوه به جای گاز‌رسانی، اظهار کرد: ما با مردم شفاف عمل می‌کنیم و به قول امام راحل، مردم ولی‌نعمت ما هستند.

ابراهیم‌زاده خواستار همکاری همه ادارات و نهاد‌ها و استفاده از خرد‌جمعی برای دست‌یابی به اهداف شد و گفت: گازرسانی برای 150 روستا در استان مازندران را مشغول فعالیت هستیم و گازرسانی به 366 روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع می‌شود و منازل لوله‌کشی ‌شوند و با تأیید نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات کنند.

وی با بیان اینکه تغییر اقلیم در اختیار ما نیست و کارشناسان وزارت نفت با همکاری هوا‌شناسی آن را تعیین می‌کنند و ما اعتراض خود را برای کارشناسی آنان درباره اقلیم‌بندی بخشی از استان انجام دادیم، گفت: دولت سه سال است که مصوبه مجلس شورای اسلامی برای افزایش پنج درصدی قیمت گاز را اجرایی نمی‌کند ولی عوارض گازرسانی و ارزش افزوده باید پرداخت شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها