خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه استان، دکتر ابراهیم اسفندیاری به عنوان رئیس کارگروه سلامت بسیج استان اصفهان معارفه و از زحمات دکتر کمال حیدری تشکر و قدردانی شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۱۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ طی مراسمی دکتر ابراهیم اسفندیاری به عنوان رئیس کارگروه سلامت بسیج استان اصفهان معارفه و از زحمات دکتر کمال حیدری تشکر و قدردانی شد.
کارگروه سلامت استان اصفهان، از کارگروهان ویژه و تخصصی بسیج استان است که به طور ویژه، این کارگروه بامسئولیت سازمان بسیج جامعه پزشکی تشکیل می شود. این کارگروه از همه اقشار تخصصی بسیج استان نماینده داشته و هر سال نیز موضوعی که معضل بهداشتی مبتلابه حساب می شود، مدنظر قرار می گیرد و در واقه در دستور کار این کارگروه قرار می گیرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کارگروه سلامت استان اصفهان، باحضور دکتر اصغری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، دکتر مرتضویان؛ رئیس بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان، دکتر رزمجو؛ ریاست شورای استانی بسیج جامعه پزشکی، حجت الاسلام کوچک زاده؛ ریاست مجمع بسیج استان و دیگر مسئولین برگزار شد.

دکتر اصغری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این مراسم گفت: یکی از کارگروهان اصلی در حوزه بسیج جامعه پزشکی، کارگروه سلامت است که در سالیان گذشته و با جلسات متعدد و باهمفکری هایی انجام شده است و این تجارب به مسئولین اجرایی مرتبط منتقل شده که از این تجربیات نیز استفاده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن تشکر از دکتر حیدری ادامه افزود؛ بحث مصرف منطقی دارو یکی از معضلاتی است که در جامعه پزشکی ما وجود دارد. از زمانی که 70 درصد نسخه های استان را آنتی بیوتیک ها تشکیل می داد، کنترل نسخ اتفاق افتاد که هنوز هم 45درصد از نسخه ها به طور میانگین یک قلم آنتی بیوتیک را شامل می شود.

ایشان در ادامه افزود: ما باید در سطح جامعه آگاهی بخش باشیم و با بازآموزی هایی که بسیج برگزار می کند، بتوانیم آگاهی مردم را بالا ببریم.

ایشان در ادامه افزود: اغلب مواد اولیه دارویی، وارداتی هستند که درصورتی که مصرف دارو را کاهش دهیم، به اقتصاد کشور کمک کرده ایم که این کار نیز در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد و باعث خروج ارز کمتری از کشور می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها