خبرهای داغ:
امام جمعه میامی با بیان اینکه مسئولان باید در مدیریت خود هم توسعه وهم رضایتمندی مردم را در نظر بگیرند، یاد آور شد: مسئولان باید در انجام پروژه ها نهایت کار کارشناسی ودقت را به عمل بیاورند
کد خبر: ۸۸۸۳۰۹۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مسجد جامع میامی لازمه توسعه را همکاری مردم دانست وگفت: اگر ما لوازم توسعه را نپذیریم هرگز توسعه نمی یابیم در همه زمینه ها اگر بخواهیم شهرستان توسعه یابد نیازمندهمکاری مردم وپذیرفتن لوازم توسعه است.

وی افزود: شاید یک شروع یک پروژه در جهت توسعه شهرستان یک سری ضررهای موقتی هم داشته باشد و باید ضرر را برای سودی بیشتربپذیریم.

صفائی پور با بیان اینکه مسئولان باید در مدیریت خود هم توسعه وهم رضایتمندی مردم را در نظر بگیرند، یاد آور شد: مسئولان باید در انجام پروژه ها نهایت کار کارشناسی ودقت را به عمل بیاورند ودر همه کارها وامورات رضایت مندی مردم در نظر گرفته شود.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه مردم وظیفه ی خودرا در انتخابات و در صحنه های مختلف نظام انجام دادند، گفت:امروز باید  مسئولان به وظیفه خود عمل کرده و شعار را رها کنند و دعواها را کنار بگذارند وبرای شروع دولت جدید وعمل به وعده های دولت آماده و به اقتصاد، بیکاری و تولید توجه کنند.

وی به روز مالیات اشاره کرد وگفت: هر نظام وحکومتی برای استمرار نیاز به اخذ مالیات دارد که مشکلاتی برای گرفتن و پرداخت و..آن وجود دارد که نیازمند همکاری مردم است.

صفائی پور با بیان اینکه مالیات ابزار توسعه کشورها است، یادآور شد: تمام کسانی که مشمول پرداخت مالیات هستند به عنوان یک وظیفه عقلی، شرعی، ملی، انقلابی وتقویت بنیه اقتصادی؛ مالیات خود را پرداخت کنند.

امام جمعه میامی نوعی دیگر از مالیات را مالیات اسلامی یا همان خمس وزکات دانست وگفت: هم باید مومنین و هم دستگاه های فرهنگی این واجبی که عموما کمرنگ شده است را تقویت کنند.

صفائی پوربا بیان اینکه هرکسی برای آخرت خود دوشناسنامه وصیت و تعیین سال خمسی را نیاز دارد، افزود: مومنین باید خمس و زکات مال خود را پرداخت کنند که این مال باعث سعادت فرد می شود.

به گفته وی خمس وزکات ربطی به کمک به فقرا، دادن مالیات، کمک در محرم و.. ندارد وخمس وزکات مقوله ای جداگانه است.

امام جمعه میامی به روز عفاف وحجاب اشاره وتصریح کرد: متاسفانه عواملی باعث شده که یکی از مهمترین ارزش های اسلامی چون حجاب وعفاف زیر سوال رود که هم باید دستگاه های مسئول نظارت کنند وهم باید بانوان کشورهای اسلامی به این مسائل توجه داشته باشند.

مواردی که باعث ضربه زدن به نظام اسلامی می شودرا وی  پوشیدن لباس های زننده وبدن نما در کوچه وخیابان، حضور برخی زنان در برخی عروسی ها با لباس های زننده وبعضا مختلط، آلودگی های صوتی در خیابان ها، ارتباط نامشروع ، پوشش نا مناسب برخی بازیگران و ورزشکاران را مواردی دانست که به نظام اسلامی و اصل عفاف وعفت در جامعه ضربه می زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها