امام جمعه ایوان گفت:ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز یکی از ضرورت ها است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۸۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "علی احمدیان"؛ امام جمعه موقت شهرستان ایوان، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایوان ،با اشاره به سخن حضرت زین العابدبن (ع) گفت:مسلمان واقعی کسی است که عفت و حیا را در نگاه کردن رعایت کند،چرا که چشم انسان دوربین قلب است و خداوند ان را به انسان عطا نموده است که شگفتی های عالم را نظاره گرباشد.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره مناسبتها ،به روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار کرد: متاسفانه دربرخی از مهدکودک ها شاهد اموزش هایی هستیم که مناسب این سن وقشر نیست،و هیچ گونه نظارتی برانان صورت نمیگیرد لازم و ضروری است که نظارت بیشتری از سوی مسئولان صورت گیرد.

امام جمعه موقت ایوان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت ها دانست وافزود: با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده است، باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد:بحمداله امنیت صد درصد درفضای کشور حاکم است و این بواسطه حضور نیرو های متدین است ،خوشبختانه در شهرستان ایوان با همت پرسنل نیری انتظامی شهرستان طی روز های گذشته یکی از اشرار دستگیر شد که جادارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد:به کسانی که گفتند که دولت بی تفتگ را به دولت تفنگدار دادیم می گویم اگر این سخنان از روی آگاهی گفته شده است به عنوان یک طلبه می گویم که دهن شما مسموم است و مردم دهن مسموم را نمی پذیرند.

وی با اشاره به اینکه سپاه مردم نهاد است بیان داشت : کسانی که همین سپاه را که مورد هجمه قرار دادند بداننددر حال حاضر 23هزار میلیارد تومان سپاه از دولت طلبکار است،سپاه توانسته است درستاره خلیج فارس موفق عمل کند و زمینه اشتغال 17هزار نفر را فراهم آورد ،همچنین در عرصه واردات بنزین با تولیدروزانه 12میلیون لیتر بنزین کشور را به خودکفایی برساند این گوشه ای از دستاوردهای موفق سپاه است.

وی بااشاره به قرارداد توتال ادامه داد:در تحریم ها علیه کشور شرکت توتال فرانسه فشارهای زیادی را به کشور وارد کرد وبا وجود اعلام آمادگی سپاه و نیرو های داخلی در زمینه ساخت فاز11 قرارداد ساخت را به فرانسه دادند.

احمدیان تصریح کرد:تاکنون 183پروژه ملی سپاه احداث کرده است،وقرارگاه سازندگی سپاه توانسته است با بهره گیری از جوانان متخصص داخلی پیچیده ترین پروژه ها را در سطح کشور به اتمام برساند.

احمدیان به اقدام سپاه و نیروی انتظامی در برخورد با داعش اشاره کرد و تاکید کرد:سپاه و نیروی انتظامی توانست داعش را در تهران زمین گیر کند ،امنیت امروز ما به وجود همین تفنگداران است،امروز اگر مسئولی سخن می گوید باید مراقب صحبتهایی که می زند باشد.

ارسال نظرات