خبرهای داغ:
امام جمعه شهر همدان گفت: ساخت موشک توسط سپاه و پرتاب آن به سوی دشمن موجب ذلت و خاری دولتمردان آمریکا شد.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۴۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه شهر همدان تصریح کرد: بیشترین مراجعه به دفتر نماینده ولی فقیه همدان به خاطر گلایه شهروندان از نحوه خدمات دادگستری است.

وی اضافه کرد: با این وجود برای این طیف از مراجعه کنندگان کاری جز مکاتبه و نامه نگاری با مسئولان قضایی نمی توان انجام داد.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: قوه قضائیه در زمان جذب و پذیرش نیرو نباید هر متقاضی را به این مجموعه راه بدهد همچنین در روند کار نیز نسبت به ادامه کار افراد توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بازرسی، حفاظت و حراست دادگستری باید تقویت شود، در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه خاتم الانبیا(ص) خدمات زیادی در کشور انجام داده است بنابراین نباید این نیرو را تضعیف کرد.

امام جمعه همدان افزود: ساخت موشک توسط سپاه و پرتاب آن به سوی دشمن موجب ذلت و خاری دولتمردان امریکا شد.

آیت الله محمدی با ذکر ضرورت پرداخت مالیات اضافه کرد: فرار مالیاتی از سوی افرادی است که باید مالیات پرداخت کنند در مقابل از افراد ضعیف مالیات دریافت می شود.

وی با قدردانی از اقدامهای صورت گرفته برای تجهیز بیمارستانها تاکید کرد: اگر بخشی از هزینه میلیاردی تجهیز مراکز درمانی به پیشگیری از بروز بیماری اختصاص می یافت نیازی به این همه تجهیزات نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی برای خرید تجهیزات مورد نیاز معالجه بیماران میلیاردها ریال هزینه می کند ولی برای افزایش سلامتی اعتباری اختصاص نمی دهد.

محمدی افزود: اگر نسبت به آثار سوء مصرف سیگار، مواد مخدر، قلیان و پرخوری اطلاع رسانی صورت بگیرد دیگر شاهد بیماریهای متنوع، نوظهور و خاص در جامعه نخواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات