خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

آزادی موصل در عراق مرهون تلاش سردار سلیمانی‌ها و سربازان مدافع ایرانی است

امام جمعه شهرضا گفت: آزادی موصل در عراق مرهون فتوای مرجعیت شیعه و تلاش سردار سلیمانی‌ها و سربازان مدافع ایرانی است.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۳۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا، اظهارداشت: به فرمورده رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی در میانه راه است و باید از افکار مترقی مردم برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی افزود: رهبری قاطعانه امام خمینی(ره)، ایمان و وحدت مردم سه عاملی بود که باعث پیروزی نظام شد اما یکی از مهمترین توانایی های امام راحل(ره) آن بود که توانستند مردم را با هم متحد و منسجم کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امام خمینی(ره) به مردم روحیه و خودباوری دادند و به آنها ثابت کردند که هر یک از آنها توانمندی‌هایی به اندازه یک ملت دارند، گفت: مردم در همه عرصه‌های انقلاب از جمله در جنگ تحمیلی و دوران انقلاب به خوبی حاضر و از ارزش‌های دینی و انقلابی حمایت کردند.

وی بیان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باید با حفظ وحدت و همدلی فارغ از هرگونه گرایش و دیدگاه سیاسی به دنبال جذب حداکثری باشیم و اجازه ندهیم دور بودن از یکدیگر سبب جدایی شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار داشت: مطمئن باشید هیچ‌کس از تضعیف ولی‌فقیه سود نمی‌برد، بنابراین، باید تلاش کنیم تمامی حرکات سیاسی و برخوردها در راستای عزت، اقتدار و استحکام ولایت و شخص مقام معظم رهبری باشد.

وی گفت: در شرایط فعلی همه ما باید متحد و منسجم وارد صحنه شویم و با ترک مواردی که سبب اختلاف می‌شود برای پیشرفت کشور و دستیابی به آرمان‌های نظام تلاش کنیم.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: امروزه هم مادرانی که با تقدیم فرزندان خود از خاک کشور دفاع کرده‌اند باید در صحنه حاضر شوند و در برابر اقدامات ضد اجتماعی نظیر بد حجابی ایستادگی کنند.

وی افزود: مردم دوست دارند در هر شرایط اعتقادات آنها حفظ شود، متأسفانه مواردی مثل شرب خمر، گناه، فساد و فحشا و مصرف مواد مخدر از جمله آسیب‌های اجتماعی است که با اعتقادات دینی مخالف بوده و باید با آنها مقابله شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی اتحاد مردم و مسئولان و حرکت پشت سر رهبری را از نشانه‌های بارز یک کشور موفق دانست و افزود: ضربه زدن به جایگاه ولایت در حقیقت ضربه زدن به کشور است که همه مردم از آن متضرر می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید از مسئولان و ارکان نظام حمایت کنیم و در شرایط فعلی تضعیف نظام یک گناه کبیره است، تصریح کرد: امروزه ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ است و همه قدرت‌های جهانی به لزوم حضور ایران در مذاکرات منطقه اذعان دارند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران در مسأله حمله موشکی به مواضع داعش، اظهارداشت: معظم‎له در این دیدار از پاسدارانی که در حمله موشکی سپاه پاسداران نقش داشتند تشکر کردند و فرمودند:« کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شما قبول کند، عبادت ماه رمضان بود، هر چه می‎توانید بر روی موشک کار کنید ببینید دشمن چقدر به موشک حساس است پس بدانید چقدر کارتان مهم است تا می‎توایند و امکان دارید بر روی موشک کار کنید».

وی با اشاره به آزادی موصل در عراق، گفت: آزادی موصل در عراق مرهون فتوای مرجعیت شیعه و تلاش سردار سلیمانی‌ها و سربازان مدافع ایرانی است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: در 21 تیرماه سال 1314 که روز کشف حجاب بود حمله ناجوانمردانه و بی‎رحمانه نوکران رضاخان به مسجد گوهرشاد سبب کشتار تعدادی از مردم بی‎دفاعی شد که در اعتراض به کشف حجاب در حرم امام رضا (ع) تحصن کرده بودند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به نقشه‎های دشمن آگاه باشند، دشمن نقشه کشیده است جوانان ما را با بی‎حجابی و بی‎غیرتی از بین ببرد، تصریح کرد: امروز دشمن از طریق ماهواره مردان ما را بی‎غیرت و زنان ما را بی‎عفت می‎کند و با استفاده از فضای مجازی درصدد نابودی و قتل‎عام جوانان ما است.

امام جمعه شهرضا گفت: مردم ما فرزندان خود را برای حفظ ارزش های دینی تقدیم انقلاب کرده اند بنابراین همه باید تلاش کنیم تا از دستاوردهای شهدا صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: لازم است همه مسئولان در نماز جمعه شرکت کنند تا از وضعیت زندگی مردم و نیازهای آنها با خبر شوند، در هفته قوه قضاییه و روزی که به عنوان «روز مالیات» در نظر گرفته شده، باید کارکنان دادگستری و اداره امور مالیاتی در صفوف نماز حاضر باشند.

ارسال نظرات