خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قزوین خبر داد:

برپایی بیش از 100 عنوان برنامه متنوع طی هفته عفاف و حجاب

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: امروز شاهد بدحجابی در جامعه هستیم زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و ما از همه مسئولین و دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم برای حل و رفع این مشکل در جامعه قدم های تاثیرگذار بردارند.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۹۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، لیلا رضای مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر استان قزوین در نشست خبری که صبح پنج شنبه در سالن جلسان مجتمع شهید آوینی برگزار شد، در خصوص گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: جامعه ما خصوصا خانواده ها برای در امان ماندن از خطر فروپاشی نیازمند حفظریم عفاف و حجاب هستند.

وی ادامه داد: اینکه امروز شاهد بدحجابی در جامعه هستیم زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و ما از همه مسئولین و دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم برای حل و رفع این مشکل در جامعه قدم های تاثیرگذار بردارند.

رضایی بیان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب که از 17 الی 23 تیرماه میباشد بسیج جامعه زنان در کنار بنیاد عفاف و حجاب برنامه های متنوعی را در نظر دارد که مهمترین آنها به سمع و نظر خواهد رسید.

اهم برنامه های هفته عفاف و حجاب:

مسئول سازمان بسیج  جامعه زنان استان قزوین اظهار کرد: طی هفته عفاف و حجاب از 6 انوی محجبه، فعال و نخبه که مشغول فعالیت در ادارات دانشگاهی، بیمارستان و بانکها(هر ارگان دو نفر) تقدیر به عمل خواهد آمذ.

وی ادامه داد: طی هفته عفاف با اهدای گل به بانوان کججبه و بدحجاب از مقام و جایگاه زن در انظار عمومی تقدیر به عمل می آید تا هم تقدیری باشد از آنان که حجاب را رعایت کرده اند و آنان که وضعیت پوشش نا مناسب دارند نیز تحت تاثیر قرار گرفته به ارزش های واقعی بازگردند.

رضایی مهمترین برنامه هفته عفاف و حجاب را گردهایی سیانت از حریم خانواده با شعار من خانواده ام را دوست دارم معرقی کرد و یادآور شد: به منظور اشاعه این شعار و تاثیر گزاری آن ونیز توسعه فرهنگ عفاف و حجاب گردهمایی در روز 21 تیرماه شکل داده ایم که حضور برای همگان آزاد است.

وی اضافه کرد: با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، بسیج هنرمندان و گروه هنری قسم برنامه تئاتر خیابانی را خواهیم داشت برنامه آن به این شرح می باشد: 21 تیرماهبا همکاری سپاه ناحیه قزوین از ساعت 19 الی 21پارک هشت بهشت، 20 تیرماه از ساعت 19 در پارک ملت شرستان آوج با همکاری سپاه این ناحیه، 20 تیرماه تپه نور الشهدای اقبالیه، 22تیرماه بوستان مادر شهرستان آبیک، 21 تیرماه از ساعت 18 الی 20 در چهار راه غفاری شهرستان تاکستان، 21 تیرماه بوستان 5 هکتاری الوند از ساعت 18 و نیز این برنامه در بوستان بانوان قزوین برگزار خاهد گردید.

این مسئول گفت: دیگر برنامه ما دار با امام جمعه مهترم شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در استان در 18 تیرماه خواهد بود، همچنین روز 23 تیرماه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به سخنران دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان به این موضوع اختصاص خواهد یافت.

رضایی تبیین کرد: مسابقه کتابخوانی با هاون طرح الگوی سوم که برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص الگوی رفتاری زن در خانواده و جامعه می باشد از تاریخ 17 تیرماه تا 13 آبان ادامه خواهد داشت و نهایتا از برگزیدگان طی اختتامیه ای در 9 دی ماه سال جاری تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین ر خاتمه گفت: برنامه هایی نظیر نشست های بصیرتی، تقدیر و قدردانی از الگو های حجاب، مسابقه نقاشی با همین موضوع ویژه کودکان ، همایش پیاده روی از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.

1004/پ40/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها