خبرهای داغ:
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

اعتقادات، مهمترین رکن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف تهاجم فرهنگی و اطلاعاتی دشمن، اعتقادات و باورهای اسلامی مردم است، زیرا این اعتقادات مهمترین رکن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۱۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
اعتقادات، مهمترین رکن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، غلامعلی حیدری در دومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ‌های قمر بنی هاشم و بقیة الله که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد، با اشاره به 8 سال دفاع مقدس، اظهارداشت: در آن دوران سرنوشت ساز با کمترین امکانات خدمات بزرگی انجام شد که برای همیشه ماندگار است، البته در شرایط فعلی هم رزمندگان تبلیغی درسنگری جدید و به مراتب حساستر باید در برابر شبهات ایجاد شده از سوی دشمن ایستادگی کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 200 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: این امر نشان دهنده اهمیت نظام اسلامی در تأثیر گفتگوی انقلابی در جهان است اما باید برای مقابله با این تهاجم اقدامات اساسی انجام شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه داشتن روحیه انقلابی از دیگر راه های قوی سازی کشور است، بیان کرد: تا پیش از حمله به مقر داعش حتی دشمنان هم به قدرت موشکی ایران ایمان کامل نداشتند اما بعد از آن ماجرا یقین پیدا کردند که ایران در زمینه مسائل امنیتی خود هرگز با کشور دیگری مسامحه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ابرقدرت‌های جهانی به دنبال از بین بردن توان ایران در بخش فناوری‌های هسته‌ای و نانوتکنولوژی هستند، افزود: آنها نمی‌خواهند نظامی با تفکرات اسلامی و انقلابی عضو باشگاه هسته‌ای جهانی باشد.

حیدری با بیان اینکه کشور ایران جزء ۸ کشور عضو باشگاه هسته‌ای جهان است، تصریح کرد: در شرایطی که توان سایبری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت در جهان محسوب می‌شود، ایران جزو چهار کشور برتر در این زمینه است اما دشمنان قصد دارند این توان را از بین ببرند.

وی گفت: ایران جزو چهار قدرت برتر IT در جهان و در زمره برترین کشورهای جهان در حوزه فناوری‌های نانو است اما دشمنان قصد دارند تا با تبلیغات سوء رسانه‌ای این توانمندی را از بین ببرند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین اهداف تهاجم فرهنگی و اطلاعاتی دشمن، اعتقادات و باورهای اسلامی مردم است، زیرا این اعتقادات مهمترین رکن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: امروزه کشورهای متجاوز جهان که کارنامه آنها در زمینه حقوق بشر و حمله به کشورهای دیگر کاملاً مشخص است قصد دارند با توسل به تعابیر بشر دوستانه یا مصوبات سازمان ملل توان موشکی ما را محدود کنند.

حیدری بیان کرد: باید چهره واقعی منافقان برای جوانان و نوجوانان مشخص شود، جنایاتی که منافقان در حق ملت ایران انجام دادند به مراتب بدتر از اقداماتی بود که داعش انجام داده است.

وی گفت: راهبرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی ایران، تمرکز بر پیشرفت و توسعه و فن اوری نظام و حمله به کانون وحدت جامعه یعنی ولایت فقیه است.

اعتقادات، مهمترین رکن در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار