خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن مطرح کرد

جوانه‌های صالحین مصداق بارز«آتش به اختیار»/ اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 35 پایگاه بسیج رزن

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن جوانه‌های صالحین را مصداق بارز، «آتش به اختیار» دانست و گفت: در تابستان امسال در 35 نقطه از شهرستان رزن طرح جوانه‌های صالحین برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۰۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
جوانه‌های صالحین مصداق بارز«آتش به اختیار»/ اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 35 پایگاه بسیج رزن
حجت‌الاسلام جعفر قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان موضوع «آتش به اختیار» را مطرح کردند و با طرح این موضوع ماموریت دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی را به جوانان و نخبگان فکری و فرهنگی و تشکل‌های خودجوش فرهنگی جامعه واگذار کردند.

وی با بیان اینکه مصداق بارز فرمان رهبری کانون جوانه‌های صالحین است، افزود: زمانی که تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با قدرت تمام در حال تحمیل شدن از ناحیه استکبار بر کشور است، ما به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه داریم با برگزاری عالی برنامه های فرهنگی از جمله جوانه های صالحین و... وظیفه خود را در قبال فرمان فرمانده کل قوا انجام دهیم.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن افزود: یکی از راهکارهای دشمن برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت اهداف مخربشان و القای فرهنگ منحوس خودشان زیبا جلوه دادن آن است، ما نیز می توانیم از این حربه استفاده کنیم و برنامه‌ریزی های خوبی برای این موضوع داشته باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که برنامه‌های کانون‌های ما مفید و مهیج باشد بی شک جوانان و نوجوانان جذب آن شده و از برنامه های مخرب غرب فاصله خواهند گرفت.

قاسمی بیان کرد: این موضوع راهکارهای بسیاری از جمله استفاده از مربیان دغدغه‌دار و ولایی، انتخاب یک مدیر مجرب و توانمند برای کانون‌ها، استفاده از وسایل آموزشی و کمک آموزشی مناسب، استفاده از وسایل ورزشی مناسب، برگزاری اردوهای درون و برون استانی و... دارد.

وی با اشاره به برنامه‌هی پپیش‌بینی شده برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: امسال به همت به همت تربیت و آموزش سپاه ناحیه و نیروهای انقلابی در 35 نقطه از شهرستان رزن کانون جوانه های صالحین آغاز به‌کار شده و تا پایان تابستان نیز اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات