مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

انتخاب مدیران خارج از مجموعه باعث یاس در سازمان‌ها می شود

یکی از برنامه‌های دولت فعلی این است که مدیران از درون خود سازمان‌ها انتخاب شوند چرا که انتخاب مدیران خارج از مجموعه باعث می‌شود که سازمان‌ها دچار یاس شده و انگیزه چندانی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۹۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: دامپزشکی جزو دستگاه‌هایی است که نقش ویژه‌ای در حفظ سلامت مردم دارد و دولت تدبیر و امید به بحث سلامت نگاه ویژه‌ای دارد.

مسیح الله سلطانی به اعتبارات حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: اعتباراتی که در طول چهار سال گذشته در حوزه سلامت هزینه شد، بیش از دوره‌های قبلی بود.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت فعلی این است که مدیران از درون خود سازمان‌ها انتخاب شوند چرا که انتخاب مدیران از خارج از مجموعه باعث می‌شود که سازمان‌ها دچار یاس شده و انگیزه چندانی نداشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه کرمی مدیرکل قبلی دامپزشکی استان زنجان از مدیران کاری و اخلاق مدار استان بود، تصریح کرد: کمتر مدیری را می‌توان یافت که ۱۰ سال در پست مدیریت ماندگار بوده باشد.

در ادامه مدیرکل سابق دامپزشکی استان زنجان گفت: طی چند سال گذشته، تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل دامپزشکی استان، زمینه دست‌یابی به اهداف را فراهم کرده است.

محمدرشید کرمی افزود: در حال حاضر استان زنجان یک میلیون و ۵۵۰ هزار راس دام سبک و ۱۸۰ هزار راس دام سنگین دارد و ظرفیت جوجه‌ریزی طیور گوشتی استان در هر دوره بالغ بر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار است.

وی در ادامه اظهار داشت: استان زنجان از ۸۰ هزار قطعه واحد مرغ مادر، ۷۹۰ هزار قطعه ظرفیت طیور تخم گذار و ۵ واحد کشتارگاه صنعتی طیور برخوردار است.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان افزود: در حال حاضر اعتبارات جاری اداره کل، ۶ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان است و ساماندهی کشتارگاه های دام در سطح استان و تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی، اجرای نظام بهداشتی در تولیدات دامی علی‌الخصوص در مرغداری‌ها از اقدامات این سازمان بوده است.

ارسال نظرات