مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

با اجرای برنامه های اردویی بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش های اسلامی تقویت می شود

با اجرای برنامه های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش های اسلامی در جامعه هدف فراهم می شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۴۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای کمیته امداد براساس اسناد بالادستی ارتقاء سطح باورهای دینی، اعتقادی و پرورشی خانواده های تحت حمایت این نهاد است ، گفت : به همین منظور برنامه های مختلفی در طول سال برای گروههای مختلف مددجویی در کمیته امداد اجرا می شود .

هدایت صفری از مهمترین برنامه های کمیته امداد در این بخش را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی ، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود : برنامه های آموزشی متعددی به منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت با استفاده از کارشناسان مربوطه در این بخش به گروههای مختلف مددجویی ارائه می شود .

وی با بیان اینکه از مهم ترین فعالیت های فرهنگی کمیته امداد که با رویکرد پرورشی اجرا می شود اعزام گروههای مختلف مددجویی به اردوهای آموزشی ، تربیتی و زیارتی است ، ادامه داد: با اجرای برنامه های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش های اسلامی در جامعه هدف فراهم می شود .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : توجه به نیازهای تربیت دینی در جامعه هدف و متناسب سازی برنامه های اردویی با این نیاز ها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی ، آموزشی و زیارتی برای مددجوبان تحت حمایت کمیته امداد است .

هدایت صفری درادامه از اعزام 310 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه تحت حمایت این نهاد به اردوی آموزشی ، تربیتی به مدت یک هفته خبر داد و اظهار کرد : با همین رویکرد نیز تعداد 280نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب اردوی زیارتی مادران و دختران در سه ماهه اول سالجاری به مشهد مقدس اعزام شدند .

وی با اشاره به اینکه تعداد چهار هزار و 842 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی ، تربیتی در سال گذشته خبر داد و افزود : این تعداد در قالب طرح شوق زیارت، اردوی دانشجویی و دانش آموزی و مادران ودختران به این اردوها اعزام شده اند.

صفری ادامه داد : مبلغ 10 میلیارد و 159 میلیون ریال در بخش اردوهای زیارتی ، تربیتی در سال گذشته هزینه شده است که شش میلیارد و 447 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد و سه میلیارد و 712 میلیون ریال نیز از محل کمکهای مردمی تامین شده است.

هدایت صفری در ادامه از اعزام 1082 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی ، تربیتی ، آموزشی در تابستان امسال خبر داد و گفت : اعزام مددجویان در قالب اردوهای دانش آموزی ، دانشجویی ، طلاب ، مادران و دختران ، دختران بازمانده از ازدواج و در شرف ازدواج ، سالمندان ، مردان سرپرست خانوار و همسران جوان در سه ماهه دوم سال جاری انجام خواهد شد .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : برنامه ریزی شده است تعداد 610 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب گروههای مختلف به مشهد مقدس ، 160نفر به عتبات عالیات و 277 نفر نیز در قالب اردوهای آموزشی به شمال کشور اعزام شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار