معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی:
مواردی که به شورای هماهنگی مربوط می شود یک سمت و سو دارد و در رابطه با موارد برون سازمانی دستگاهها نیز نیاز می باشد مدیران در شورای هماهنگی با هم تعامل و همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۱۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت: یکی از ارکان مهم شورای هماهنگی در استان ها تعامل و همکاری می باشد.​

دکتر صادقی افزود: هدف از ارزیابی فضای عمومی ارتقاء سطح تعاملات و همکاری سازمان های تابعه در استان ها، ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در فعالیت ها و انسجام بخشی سازمان های تابعه می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: ارزیابی عملکرد، شاخص های عمومی دارد که بر اساس این شاخص ها هر سال برش هایی به ادارات اعلام می شود که برش ها به سازمان مربوطه ارسال شده و پس از جمع بندی و امتیاز دهی، امتیاز نهایی وزارت خانه بدست می آید که آموزش های لازم نیز به استان ها ارائه شده است.

معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: در بحث شاخص های عمومی با سازمان تأمین اجتماعی مکاتباتی انجام گرفت که اعلام شد سازمان تأمین اجتماعی با توجه به تشرح وظایف شاخص های عمومی خود نظر سازمان اداری و استخدامی می بایستی شاخص های جایگزین اعلام نمایند.

صادقی تصریح کرد: مواردی که به شورای هماهنگی مربوط می شود یک سمت و سو دارد و در رابطه با موارد برون سازمانی دستگاهها نیز نیاز می باشد مدیران در شورای هماهنگی با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین مباحثی که در رابطه با شورای هماهنگی مد نظر می باشد زیر شاخه های شورای هماهنگی است که زیر شاخه ها نیز مانند حراست ها می توانند با هم تعامل داشته باشند، در رابطه با بحث حقوقی و امور اداری می توانند با هم در رابطه باشند واینها به معنای دخالت در امور داخلی سازمانها نمی باشد.

صادقی در پایان عنوان کرد: فضای شورای هماهنگی باید به گونه ای برگزار گردد که در جایی که سختی و مشکلات وجود داشت کارها با تعمل و همکاری و بصورت تیمی انجام پذیرد و هم دلی حرف اول را می زند.

ارسال نظرات