سازمان اردویی سپاه امام صادق (ع) برگزار کرد

دوره توانمند سازی مربیان و راویان راهیان نور(ویژه خواهران)

بوشهرـ صبح امروز دوره توانمند سازی مربیان و راویان راهیان نور در پارک لیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۰۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ صبح امروز دوره توانمند سازی مربیان و راویان راهیان نور در پارک لیان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) سرهنگ انبارکی در جمع مربیان و راویان بیان داشت شما راویان زبان گویای دفاع مقدس برای نسل آینده هستید.

انبارکی افزود: اخلاص در عمل است که باعث می شود کارها درست انجام شود و شما راویان با اخلاصی که دارید قطعا می توانید مفاهیم دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهید.و همچنین

وی ادامه داد: بزرگترین راوی تاریخ حضرت زینب س بود که با روایت گری توانست واقعه کربلا را تشریح کند . بنابراین شما روایان باید کاری زینب گونه در این عرصه دفاع مقدس انجام دهید.

انبارکی افزود : جنگی که امروز پیش رو داریم جنگ فرهنگی است. 

وی تصریح کرد: راویان در تمامی مناطق عملیاتی و یادمانی استان حضور فعال داشته و بازدیدکنندگان را با آن منطقه و اتفاقات رخ داده در طول سالهای جنگ تحمیلی آشنا خواهد کرد..

این مسئول در ادامه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس را یکی از مهمترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور عنوان و اظهار کرد: این اردوها برای جوانان و کسانی که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده و واقعیت‌های آن را از نزدیک ندیده اند از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود : ما باید رهنمود های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در کارها موفق باشیم یکی از دغدغد های مهم مقام معظم رهبری در زمینه جبهه فرهنگی می باشد. انتهای پیام/

.

ارسال نظرات