مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

اسلام برای همه افراد حتی در جبهه دشمن کرامت انسانی قائل است/ ملت آزاداندیش جهان دروغ های یاوه گویان علیه ایران را باور نمی کنند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در ایران اسلامی نقض حقوق بشر معنا ندارد چون ما برمبنای اسلام برای همه انسان ها حتی در جبهه دشمن کرامت انسانی قائلیم؛ مطابق آموزه های اسلامی ما اگر کسی از جنگ فرار کرد، اورا دنبال نمی کنیم و برای اسرا و مجروحین در هر جنگی نهایت احترام و انسانیت را قائلیم.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۵۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  درواکنش به بیانیه اتحادیه اروپا مبنی بر نقض حقوق  بشر و حقوق زنان در ایران با تاکید بر اینکه اتحادیه اروپا و فرهنگ غرب خود بزرگترین ناقض حقوق زنان هستند، گفت: امروز مولفه های بسیاری درخصوص نقض حقوق زنان در آمریکا و اروپا داریم؛ از خشونت های خانگی شامل ضرب و جرح توسط همسر تا تعرض های خشونت آمیز در ادارات و حتی ارتش آمریکا.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور ابراز کرد: به اذعان سازمان های غربی میزان خشونت ها علیه زنان در کشورهای غربی به زیر یک دقیقه رسیده است یعنی هرچند ثانیه یک بار زنان در آمریکا و اروپا مورد تعرض قرار می گیرند.
وی بیان کرد: محروم کردن زنان از حق مادری، در نظر گرفتن پست ترین مشاغل برای زنان و منع کرامت الهی برای آنها بزرگترین خشونت علیه زنان در غرب و نقض حقوق آنهاست اما متاسفانه سکوت در برابر نقض حقوق بشر وحشتناک در آمریکا آنها را در اعمال خشونت علیه انسان ها و حیات بشری وقیح تر کرده است.
کارنامه سیاه سازمان ملل وسکوت آن درمقابل نقض حقوق بشر قابل تطهیر نیست
اصلانی خاطرنشان کرد: در این کشورها کرامت انسانی زیرپاگذاشته شده و دولتمردان آنها مردم زیادی را در کشورهای دیگر به آسانی به خاک و خون می کشند؛ سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل با سکوتی مرگبار، همراهی با نقض قوانین حقوق بشری در دنیا را در کارنامه سیاه خود دارد که قابل تطهیر شدن نیست.
وی با بیان اینکه سازمان ملل در خدمت سیاست های وحشیانه صهیونیستم جهانی به رهبری آمریکاست، اظهار داشت: این سکوت فاجعه آمیز در برابر نقض حقوق بشر در اروپا و آمریکا قابل تامل است؛ آنها باید بدانند که افکار عمومی جهان در برابر این جنایات و نقض حقوق بشر ساکت نخواهد ماند.
اصلانی ادامه داد: بیداری ملت ها و رویکرد انسانی پیام انقلاب اسلامی، اعتراضات مردمی را در دنیا و حتی دل آمریکا شکل می دهد کمااینکه شاهد تظاهراتی علیه جنایات قبیله ای وحشیانه عربستان بودیم و جنبش ۹۹ درصدی در آمریکا که به شدت سرکوب شد اما شعله های آن همچنان پابرجاست و به زودی حلقوم دولتمردان جنایتکار آمریکا را خواهد فشرد.
نقض حقوق بشر در ایران اسلامی معنا ندارد/ اسلام برای همه افراد حتی در جبهه دشمن کرامت انسانی قائل است
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: در ایران اسلامی نقض حقوق بشر معنا ندارد چون ما برمبنای اسلام برای همه انسان ها حتی در جبهه دشمن کرامت انسانی قائلیم؛ مطابق آموزه های اسلامی ما اگر کسی از جنگ فرار کرد، اورا دنبال نمی کنیم و برای اسرا و مجروحین در هر جنگی نهایت احترام و انسانیت را قائلیم.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام، دارای حکومتی است که حافظ منافع مردم می باشد و آزادترین انتخابات در کشور جمهوری اسلامی رخ می دهد اما عدم حضور مردم در کشورهای غربی و اروپایی نشان می دهد انتخابات آزاد ندارند و اغلب مردم رای نمی دهند.
ادعاهای پوچ علیه ایران و نهادهای ارزشمند آن ناشی از دیپلماسی ضعیف ماست/ ضعف دیپلماسی خارجی موجب تضعیف اقتدار نظام می شود
اصلانی با اشاره به اینکه غربی ها خود ناقض حقوق بشر هستند، عنوان کرد: اینکه جرات می کنند چنین ادعاهایی علیه ایران داشته باشند ناشی از دیپلماسی ضعیف خارجی ماست وگرنه تا قبل از این، کمتر جرات داشتند در خصوص نهادهای ارزشمندی که مورد عنایت امام و رهبری بود، هتاکی کنند.
وی اذعان داشت: این دیپلماسی ضعیف اقتدار سیاسی نظام را تضعیف می کند؛ مسئولین دیپلماسی در مقابل خدا و خون شهدا مسئولند که اینچنین اقتدار را پایین می آورند.
نظام جمهوری اسلامی بزرگترین حامی حقوق بشر است/ ملت آزاداندیش جهان دروغ های یاوه گویان را باور نمی کنند
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان یادآور شد: از دشمنان قسم خورده ایران چیزی غیر از این انتظار نمی رود و بخشنامه های آنها پشیزی ارزش ندارد چرا که مردم ما می دانند نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین حامی حقوق بشر و مستضعفان درجهان است.
وی افزود: ملت های بیدار دنیا حتی ملت های اروپا و آمریکا برای این آزاداندیشی و حقوق بشر اسلامی احترام قائلند اما از سر غفلت و ترس سکوت اختیار می کنند؛ ملت بزرگ ما هم که از ابتدا پیروزی انقلاب را رقم زدند و پیرو ولایت بودند، دروغ های دشمنان را باور نمی کنند.
اصلانی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که ساختار درونی نظام ما از اقتدار بالایی برخوردار است و  مردم آزاداندیش جهان دروغ ها و ادعاهای یاوه گویان را باور نمی کنند.
انتهای پیام/
 


ناب نیوز

ارسال نظرات