مسئول سازمان بسیج هنرمندان، جلسه هم اندیشی اعضاء انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان چهار محال وبختیاری در مجتمع رفاهی و تفریحی لاله شهرکرد برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۸۲۶۸۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدار مجتبی بیگی در این جلسه انجمن عکس سازمان را یکی از انجمن های موفق دانست و اظهار کرد : برگزاری 4جشنواره در کمتر از یک سال ، برگزاری اردوها، تورهای عکاسی، کارگاه های آموزشی و دیگر برنامه های این انجمن نشان از پویایی و حرکت رو به رشد انجمن عکس دارد.

وی با اشاره به آمادگی سازمان بسیج هنرمندان در جهت حمایت از تولیدات هنری و ادبی عنوان کرد: طرح حمایت از آثار هنرمندان فرصت بسیار مناسبی است برای هنرمندان بسیجی که محصولات هنری و ادبی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده و ظرفیت‌های موجود در بسیج به عموم مردم معرفی شود.

در ادامه مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جشنواره‌های قاب ماندگار و یادیاران پرداخت .

بهرام شمسی پور برگزاری اردوها و تورهای گردشگری را در راستای غنای آثار هنرمندان و معرفی استان و مشکلات و محرومیت‌های مناطق روستایی و عشایری عنوان کرد .

گفتنی است در پایان اعضاء به بیان نقطه نظرات خود در خصوص تدوین برنامه های انجمن عکس در سه ماهه دوم و برنامه‌ریزی در خصوص اختتامیه جشنواره های سال 96 پرداختند.

ارسال نظرات