توجه به بازاریابی برای عرضه محصولات

در طرحهای جدید اقتصادی علاوه بر ارایه ی طرح توجیهی به موضوع بازار یابی برای عرضه ی محصولات تولید شده توجه می شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۴۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
معاون اقتصادی استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توجه به بازاریابی برای عرضه محصولاتگفت: کم توجهی به مقوله ی بازاریابی در کنار کمبود نقدینگی و ضعف مدیریتی برخی واحد ها چالش هایی را در مسیر ادامه ی فعالیت این واحدها ایجاد کرده است.
مجید محنایی با بیان اینکه پارسال 25 درصد یعنی 140میلیارد تومان تسهیلات از مجموع 405میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده به واحدهای تولیدی مشکل دار یا در شرف اتمام طرح کهگیلویه و بویر احمد پرداخت شد افزود: این مبلغ برای رفع موانع تولید 120واحد اقتصادی استان پرداخت شد.
معاون اقتصادی استاندار گفت: امسال نیز 150میلیارد تومان اعتبار برای این واحدها و پروژه هایی که به منظور رونق تولید در حال اجرا هستند و پیشرفت آنها بالاتر از 60درصد هستند پرداخت می شود.
محنایی علت استقبال کم صاحبان این واحد ها از اعتبارات و تسهیلات در سال گذشته را سود بانکی اعلام کرد و افزود: برای مهیا شدن فرصت استفاده از تسهیلات منظور شده از کمک های فنی و اعتباری برای کاهش سودهای بانکی استفاده می شود.
در این نشست همچنین دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت: کهگیلویه و بویر احمد به لحاظ جذب تسهیلات نسبت به جمعیت سرمایه گذار رتبه ی چهارم کشوری را دارد.
وی افزود:طی سه سال گذشته با حمایت های این کارگروه 40 واحد راکد به چرخه ی تولید باز گشتند.
در این نشست مقرر شد تسهیلات جدید بدون در نظر گرفتن بدهی سرمایه گذاران به بانکها کاملا پرداخت شود.
ارسال نظرات