فرمانده حوزه ولیعصر(عج)شهرکاکی

جنایات امریکا از حافظه تاریخی ملت ایران محو نخواهد شد

فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر شهر کاکی گفت: کسانی که ادعای تعامل با امریکارا دارند به یاد داشته باشند که مردم ایران خسارتهای زیادی از انفعال در برابر غرب متحمل شده اند و جنایات امریکا در قبال ملت ایران از حافظه تاریخی ملت محو نخواهد شد .
کد خبر: ۸۸۸۲۶۲۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
جنایات امریکا از حافظه تاریخی ملت ایران محو نخواهد شد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فرمانده حوزه ولیعصر (عج) در جلسه شورای اداری بخش کاکی با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی گفت این هفته فرصت مناسبی برای باز خوانی جنایات امریکا در قبال بشریت است.

عبداله اسکندری ضمن بر شمردن پاره ای از جنایات امریکا در سراسر جهان گفت:امریکا کشوری است که بیشترین جنایت را در جهان مرتکب شده و بعضی از این جنایات در نوع خود بی سابقه است .

وی حمله اتمی به هروشیما، قتل عام 4 میلیون نفر در ویتنام و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران را سیاهه ای کوتاه از این جنایات دانست و تصریح کرد:ارتکاب جنایت توسط امریکا و سکوت ذلت بار مجامع بین المللی نشان میدهد اراده ای برای حق خواهی و حمایت از مظلوم وجود ندارد.

اسکندری تنها راه مبارزه با استکبار را تقویت مولفه های ملی دانست و گفت اگر بخواهیم در دنیا ملتی عزتمند باشیم وهیچ قدرتی نتواند اراده خود را بر تحمیل کند باید مولفه های اقتدار ملی را که یکی از آنها قدرت نظامیست تقویت کنیم

وی خاطر نشان کرد :کسانی که ادعای تعامل با جامعه جهانی (امریکا) را دارند به یاد داشته باشند که مردم ایران خسارتهای زیادی از انفعال در برابر غرب متحمل شده اند و جنایات امریکا در قبال ملت ایران از حافظه تاریخی ملت محو

نخواهد شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار