خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر ضرورت اثرگذار بودن دانشجویان بسیجی گفت: ما باید برای عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی و تحقق جنبش نرم‌افزاری تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۱۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
حجت‌الاسلام‌ مرتضی حسن‌پور در جمع دانشجویان بسیجی دوره آموزشی خط امام استان فارس که در مجتمع یاوران مهدی استان قم در حال برگزاری است، بیان کرد: ما باید برای عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی و تحقق جنبش نرم‌افزاری تلاش کنیم و مقام معظم رهبری می‌فرمایند همه کارها باید برگردد به یک‌چیز و آن اثرگذاری است؛ لذا باید اثرگذار باشیم و نباید در فضای دانشگاه منفعل بمانیم.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه باید به‌گونه‌ای اثرگذار باشیم که هم بر روی دیگران اثر بگذاریم و هم خودمان را حفظ کنیم اظهار داشت: اثرگذاری 2 رکن دارد که یکی دانشجویان و خودمان هستیم و دیگری تشکل است و اثرگذاری بر خودمان یعنی اثرگذاری بر تفکر، اخلاق و رفتار تا بتوانیم بر جامعه هم ثاثیر مثبت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دانشگاه اسلامی باشد باید وجود خودمان را اسلامی کنیم و یک تشکل هم برای اثرگذاری باید به درد مردم بخورد که اگر این‌گونه نباشد تشکل اسلامی نیست.

حسن‌پور با بیان اینکه در راستای اثرگذاری بر جامعه ابتدا فهم بایدها و نبایدهای اسلام و معرفت‌شناسی اسلامی ضروری است، تصریح کرد: باید این اثرگذاری به‌صورت تدریجی باشد و اصل تربیت تدریجی را رعایت کنیم.

وی همچنین به مهارت جذب هم اشاره کردو افزود: اگر مخاطب‌شناس نباشیم نمی‌توانیم در جذب افراد به تشکل خود مؤثر باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها